Ik ben benieuwd wat voor kleurtje eruit komt gepiept Maar denk ook niet dat het vannacht komt.. (wat zullen wij ons straks voor onze kop slaan als het er morgen vroeg naast ligt )
Yinthee schreef:SlowMotion plat en vlug overeind, nu naar buikje kijken, ik zeg; voorwee! Hahaha misschien willen we dat veulen er gewoon iets te graag uithebben Je meent het
wie weet is ze gewoon energie aan het sparen om als wij weg ofzo dan snel het veulen eruit te werken..
idd maar als het vandaag niet komt hoop ik wel dat het morgen pas na half 2 snachts komt anders ben ik aan het werk
Wendy_Komen schreef:Zodra ze gaat staan ga ik nog even gauw die kant op.....Maar dan moet ze wel gaan staan...Daar moet ze even over nadenken
Wendy_Komen schreef:Zodra ze gaat staan ga ik nog even gauw die kant op.....Maar dan moet ze wel gaan staan...bips omhoog joy, wendy komt
ze belt eerst wendy nog even op .kijk dr nou liggen ze heeft het zo zwaar met dr skippybal buik. Ligt het aan mij of ademt ze heel zwaar?
Roosje01 schreef:ze belt eerst wendy nog even op .kijk dr nou liggen ze heeft het zo zwaar met dr skippybal buik. Ligt het aan mij of ademt ze heel zwaar?dat d8 ik ook al