ik gok overigens pas op de vroege ochtenduren, maar je weet nooit. Vanmorgen had ze glasheldere hars, ik heb het niet eens troebel gezien tussendoor...
Ja hij gaat voor het eerst dat we haar zien de 70 over ... en de pieken zitten kort op elkaar .. nu lijkt er een aardige daling aan te komen... alles behalve een vlakke lijn zie je .. het is niet heel mooi want de zender is een beetje zoekerig (de lange strepen naar beneden is waar de zender opnieuw de pulse zoekt)
dus die lange strepen moet je wegdenken..
fleurtjeuh
Hee Soludetuut! Hoihoi, zou er nu eindelijk wat gebeuren? Ben zooo benieuwd!! Die hartslaggrafiek rechts vind ik wel irritant zo groot in beeld, maar goed. Als er een veulentje komt, vind ik het prima!
Sodeletuut
Geplaatst: 19-01-13 20:39
Pieteritus1 schreef:
Hee Soludetuut! Hoihoi, zou er nu eindelijk wat gebeuren? Ben zooo benieuwd!! Die hartslaggrafiek rechts vind ik wel irritant zo groot in beeld, maar goed. Als er een veulentje komt, vind ik het prima!