De camera kan niet zoomveel geleen hij staat enk ik gericht op de plek waar ze het meest staat. Ze heeft naar mijn idee meer gelegen vannacht vanochtend ook nog even..
Ze gaat zo even naar buiten maar we houden haar in de buurt. als ze naar binnen wil of als het er op lijkt dat ze begint dan halen we haar gelijk binnen
Ze drupt melk, achterbenen worden al aardig wit dus ik laat ze nu gewoon niet zo lang buiten. Didi is bahiyah wegbrengen, dus ik hoop echt dat ramaylla wacht tot ze terug is. Het is dik 2 uur heen en dik 2 uur terug en ze is net weg...
IlonavL
Geplaatst: 12-01-13 14:36
Spannend weer! Oh jee, dat wordt opschieten voor didi maar veiligheid voor alles natuurlijk
Pff Ik camera meenemen, is hij dus kaduuk ofzo, hij leest de CF-kaart niet meer. ("CF kaart is vol, vervang de CF kaart" zegt hij, maar het kaartje is leeg)
Balen
peach2001
Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-13 14:39
Iloontjeehh schreef:
Spannend weer! Oh jee, dat wordt opschieten voor didi maar veiligheid voor alles natuurlijk
HedwigO schreef:
ik volg
het halfzusje van jullie dames ging trouwens vrij makkelijk de trailer op en gedraagd zich als een echte brave shanaya-kind Ik hoor straks wel hoe het onderweg gaat, ze zouden haar de eerste paar km's steeds even checken xenah staat ernaast en die is erg makkelijk op de trailer dat scheelt ook