Super dikke Fewie is eindelijk bevallen!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 00:03

Geen fijn nieuws... ik moet toegeven dat ik op de foto's ook al iets vreemds meende te zien achter, maar ik dacht (hoopte) dat ze alleen nog een beetje "in model" moest komen, maar dat het zó erg is had ik niet durven denken. Ik hoop heel erg dat ze de goede helft van die 50% krijgt en dat ze lekker in de wei kan rondrennen en zich letterlijk kan ontplooien. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 00:05

Ik duim voor jullie dat het goed gaat komen.
Die kleintjes zijn vaak zo enorm flexibel.
Sterkte en probeer toch van die mooie meid te genieten.

nafnaf

Re: Super dikke Fewie is eindelijk bevallen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 07:37

Owhnee wat vresselijk :'(
Ik leef met je mee, en duim dat alles goed zal komen!
Ik heb het er nu ook wel even moelijk mee, maar hoppelijk komt alles goed...
Sterkte geniet van die momenten die jullie nog kunnen beleven

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 07:46

Goh wat naar :( Best kans dat het goed komt. Ze hoeft gelukkig geen rijpaard te zijn. Wij hadden twee jonge geiten die ook zo slecht op hun pootjes stonden dat de DA er niets van verwachtte, na 2 weken was er niets meer aan de hand. De natuur is sterk hoor.

Heel veel sterkte!

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 10:46

Da's behoorlijk kl*te zeg!! Veel sterkte

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 11:02

Tjee, dat is pas echt "banketstaaf", blijf volgen en hopen en dik duimen dat het goed komt! het is zo'n lekker frummeltje met mega knuffelgehalte
sterkte!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 11:44

dat is rot nieuws zeg, ik duim met jullie mee, heel veel succes voor sunny en fewie

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 14:26

Gossie wat een snoepje zeg! <3 Maar wat een vervelend nieuws. Hopen dat ze de goede 50% vd kans krijgt. Duimen draaien!

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 15:54

eindelijk zeg :D gefeliciteerd met je mooie merrieveulen *\o/*

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 16:00

Dustinlover schreef:
Update

Nou we zijn bij de kliniek geweest vandaag en helaas is het geen goed nieuws |(
Ze heeft waarschijnlijk verdrongen in de baarmoeder gezeten waardoor ze achter schots en scheef is. Eerst dacht de veearts dat het weinig kans had, maar naar overleg met een andere veearts(die we vaak hebben) willen ze haar gewoon de kans geven omdat die veearts het al wel meer heeft gezien en het uiteindelijk toch goed kwam. We moeten het 1 maand aankijken en haar zoveel mogelijk als kan buiten laten lopen(wat erg moeilijk is met dit weer). En dan terug komen of een filmpje maken en doorsturen. Ze heeft een kans van 50/50 en mocht het niet beter worden dan is de vraag of ze er pijn aan heeft(op dit moment heeft ze er totaal geen last van) of dat het voor haar toekomst hinderlijk gaat zijn doordat ze misschien geen paardwaardig bestaan kan hebben. Dan is het aan ons de beslissing.. Toen ik het nieuws hoorde was het enige wat ik kon was huilen.. Dan zie je daar zo'n klein frummeltje staan die zo blij is en zo'n trotse moeder en dat je er zoveel aan doet en dat je dan dit te horen krijgt.. Gewoon machteloos ben je dan.. Helaas kunnen ze het achterbeentje niet spalken vanwege teveel gewrichtjes en is dus alles wat we kunnen: afwachten |(

he gats wat naar.... tis echt een heerlijk ding om naar te kijken... ik hoop echt dat ze het redt, heel veel sterkte!

wph1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 16:12

Wat spannend allemaal :(:)

sasco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 16:16

super leuk veulentje!!! gefeliciteerd

iris1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 17:30

Hopelijk komt het goed! en slaat het uit naar de goede 50 en zal het allemaal weer rechttrekken!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-12 17:55

Ik heb ondertussen filmpjes gezien via pb van veulens die het zelfs erger hebben als sunny.. en een filmpje van een aantal weken later.. Nou niks meer te zien.. Dus ik ga vol goede moed ermee door dat het gewoon goed komt :)

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 18:24

Dustinlover schreef:
Ik heb ondertussen filmpjes gezien via pb van veulens die het zelfs erger hebben als sunny.. en een filmpje van een aantal weken later.. Nou niks meer te zien.. Dus ik ga vol goede moed ermee door dat het gewoon goed komt :)

we gaan er vanuit :(:)

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 18:33

Jeejtje wat een naar nieuws...daar zit je nu helemaal niet op te wachten.. Maar blijf goede hoop houden zolang nog niets zeker is, lekker van je meisjes genieten, gewoon omdat het kan :j Tuurlijk zit het in je hoofd, maar ik hoop echt het beste voor je kleine frummeltje :(:)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:00

Dustinlover schreef:

ah goed, positive vibes!!!

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 22:17

Eindelijk. Wat was ze er aan toe.

Leuk veulen ook. Ben benieuwd.

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 13:51

Vincy schreef:
Jeejtje wat een naar nieuws...daar zit je nu helemaal niet op te wachten.. Maar blijf goede hoop houden zolang nog niets zeker is, lekker van je meisjes genieten, gewoon omdat het kan :j Tuurlijk zit het in je hoofd, maar ik hoop echt het beste voor je kleine frummeltje :(:)

Helemaal mee eens ! :j

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:55

gefeliciteerd. en succes met de beentjes. ik ken er ook 1 waar het gewoon goed bij is gekomen.

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:57

VAN HARTE GEFELICITEERD! *\o/*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 15:01

Gewoon voorlopig lekker laten rondlopen, ze heeft er geen pijn aan, moeders zorgt goed voor haar. Ik heb al heel veel schotss en scheve veulens gezien dat je echt denkt dit komt nooit meer goed en tot nu toe is het bij ze allemaal goedgekomen. Ze hoeft gee Totilas te worden toch?

Scheet van een veulen en super mama!

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 16:41

gefeliciteerd!
hoop voor je dat het goed komt!

bir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 22:03

Ik had dit jaar een KWPN veulen die zo scheef was als maar wat. Kon de eerste dag niet zelfstandig opstaan! We hebben haar om het uur recht gezet zo dat ze kon drinken. De 2de dag stond ze zelfstandig op (wel moeilijk maar het ging) Ik heb nu een van de mooiste veulens ooit en je ziet niets meer van haar schots en scheve benen!!!! Geef je veulen gewoon de tijd!!!!!!! Succes ermee!!!!

lot68

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 22:10

kan best nog wel goedkomen hoor. Heb op een manege gewerkt, en daar was ook eens een veulen geboren die ontzettend scheef was. Uiteindelijk is dat gewoon weggetrokken en had nergens last van later. Dus er is nog hoop hoor. :)