ben benieuwd..... heb de vader op internet gezien. Was op dat moment op zoek naar een paard. Heb er over nagedacht te mailen en langs te gaan, maar op het filmpje knapte ik een beetje af. Iets te druk voor me dacht ik.... heb nou een heerlijke jaarling, gekocht als hengst, maar is nu een heeeel braaf ruintje. Ik ben heel benieuwd wat eruit komt. vind de ouders prachtig!!
ja dat kan hij is een tijd ff eraf geweest, kan niet zien waarom, nu zie ik hem wel maar hij loopt niet. Hij heeft het om kwart voor 11 wel even gedaan.
Nou, mijn vriend heeft weer gesleuteld aan de verbinding en nu issie echt top! Je kan alles reallife mee kijken, super gaaf! Als je wilt Floor, en kan, dan mag je van mij wel een algemene stream maken zodat iedereen mee kan kijken?
Bij deze in ieder geval nog de beloofde tietenfoto van gister:
En nog een ander leuk nieuwtje: ik heb de uitslag van het laboratorium binnen. Noor is, zoals vele verwacht hadden, inderdaad perlino van kleur. MAAR wat ik niet verwacht had, en dat vind ik echt super leuk, is dat ze homozygoot voor Agouti is (A/A). Dat betekend, icm de papa van dit veulen, dat de kans op smoky black vrijwel nihil is. De kans is nu 75% op buckskin en 25% op palomino. Ik ben nu nog nieuwsgieriger dan ooit naar het veulen Laat maar komen, dat kleine ding!
Hihi, nou klopt de titel van het topic niet meer (vond het ook al verdacht veel op perlino lijken, n.a.v. die aparte kleur manen), maar dat maakt het er niet minder spannend op! Stille meelezer hier, ben benieuwd wat voor prachtig veulen uit deze combi komt!
FuegoJoy
Geplaatst: 13-10-12 16:01
Was de topic even kwijt gelukkig weer gevonden.
@Eskimo dus toch zwanger, je had al zo je vermoeden vorig jaar toen ik je kanjer heb vervoerd naar zijn nieuwe baasjes Heel nieuwsgierig naar deze combinatie