wat een verschrikkelijke klap moeten jullie gekregen hebben... jeetje, heel erg veel sterkte met dit onbegrijpelijke verlies!
frangelica
Geplaatst: 21-11-12 10:49
tjee...ik dacht wow wat een top veulen toen ik foto`s en filmpje zag. en ik ben niet eens fann van deze paarden maar zelf k vond hem "wouww". en dan dit tjee....ik ben echt sprakenloos heel veel sterkte met dit verlies.
Waratje
Geplaatst: 21-11-12 10:52
Vreselijk om zoiets mee te maken. Heel veel sterkte en hopelijk herstelt de jaarling wel voorspoedig.
Oh dat meen je niet!! Hoe kan het toch dat mensen zich voordoen als mensen met verstand van paarden en dan zo laks zijn. Een telefoontje is toch een moeite van niks!!! Goed dat jullie gelijk de rest er vandaan hebben gehaald, hopelijk gaat het snel beter met je jaarling!
Heel veel sterkte met het verlies van HS, het was echt een prachtig veulen, was zeker uitgegroeid tot een mooi paard.
Esmee ik had het al op fb gelezen maar dacht aan koliek of iets in het weiland qua ongeval. Maar dit?! Het had voorkomen kunnen worden..., wat erg. Topper in de top. Ik hoop dat je jaarling opknapt en die ook snel kan verhuizen. Gaan jullie nog stappen ondernemen?
Sharon_Jims
Geplaatst: 21-11-12 11:30
Heel veel sterkte met het verlies van je knappe veulen!
Gaat het al wat beter het de jaarling?En heb je inmiddels al een adres voor je merrie?
vladimir1979
Geplaatst: 21-11-12 11:36
in de knop gebroken. wat zonde, zo'n mooi veulen...
Ben met stomheid geslagen zo`n mooi veulen, zoveel kracht en harmonie.............dood??
Een paard gaat niet zomaar dood, vraag me af wat de doodsoorzaak was ( sorry, als ik er over heen gelezen heb..)
Hoop voor je dat de combinatie kunt herhalen, dit veulen krijg je er niet mee terug, maar een broetje of zusje, voor de toekomst ten ere van High Society.
Elvi_Elisa
Geplaatst: 21-11-12 12:00
Jeetje wat rot ! Het was echt een práchtig veulentje.. Ontzetten veel sterkte met dit verlies
Jeetje.. Sterkte met het verlies van zo'n prachtig veulen..
RM94
Geplaatst: 21-11-12 12:13
jeetje tranen in mijn ogen bij je filmpje ..... sterkte
Tosadog
Geplaatst: 21-11-12 12:17
Ik zit je verhaal met open mond en ongeloof te lezen...ik kan je alleen maar heel veel sterkte toewensen met zo'n afschuwelijk en onnodig verlies! Onvoorstelbaar dat dit heeft kunnen gebeuren..en of het nu een knap veulen was of niet, dit is intriest, en ja, extra zuur voor jullie dat je zo'n prachtveulen bent kwijtgeraakt. Ik hoop dat jullie jaarling er helemaal bovenop gaat komen, wat erg voor jullie. Weet verder even niet zoveel te zeggen dan sterkte!
Heel veel sterkte met dit vreselijk verlies want wat een gaaf veulen was het! Zou er overigens wel werk van maken tegen die opfok zodat het geen andere mensen ook kan overkomen. Vreselijk.