Ach wat een lieve foto. Maak me nou niet jaloers, als ik naar Rosa kijk gaat ze geen haast maken. Ze is nu 314 dagen en is HUGE maar verder geen tekenen dat ze vordert. Ach, nog even en dan rollen we dr naar stal haha.
Het kan in een keer hard gaan hoor! Vemke is nu 324 dagen, en ineens worden haar spenen lekker vol & gister hing er een druppeltje aan Al is Vem dan niet zo heel huge, ze heeft een lekkere buik, maar Rosa is volgens mij 2x zo groot
Buster
Geplaatst: 29-03-12 16:46
Just_Sannee schreef:
Al is Vem dan niet zo heel huge, ze heeft een lekkere buik, maar Rosa is volgens mij 2x zo groot
Hengsten geruild Dan wordt het nog wat met die bonte Welsh, maar barockpinto... misschien meer miniarabofries
Een zwartroanbonte mini arabofries van +/- 1,35 wordt dat dan als Vem en Rosa geruild zouden hebben?? Ja, apart...
Ja bij het vorige veulen (zie foto's vorige pagina) deed ze alles volgens het boekje (slappe banden, gevuld uier, eerst hars, daarna druppels, staart afhouden etc etc) en nam voor elke fase ruim de tijd.... En dan bevallen in 8 minuten ofzo. En een 'vlot' veulen, Replay wilde al opstaan toen zijn achtervoetjes nog in Rosa zaten. Was wel wat lastig...
Vandaag de wei in orde gemaakt, dus vanaf zondag gaan Basje en Rosa weer een half jaar 'scheiden'. Basje gaat met zijn andere vriendinnetje de wei op en dan heeft Rosa de 3x4 box voor haarzelf. Als ze een kleine heeft gaan ze ruilen, dan gaat ze lekker de zomer de wei op en dan mag Basje weer aan het werk na een lange vakantie. Al was het niet zo lekker weer, ik ging me toch weer een beetje inbeelden hoe het zou zijn, weer zo'n ukkie in de wei.
Doe mij maar een valkroanbonte mini arabofries! ... Mag dan alleen wel 10 cm groter Ik hoop niet dat mijn merrie zo de tijd neemt als Rosa
shaddy82
Geplaatst: 29-03-12 22:52
Zo druk in de weer geweest Diane Kan me voorstellen dat je nu helemaal bijna niet meer kan wachten op zo'n ukkie in de wei Wil je niet jaloers maken, maar .... zoals beloofd hier betere foto's van Hermione ze heeft trouwens toch meer wit dan ik dacht, 3 witte voetjes, een kolletje en een sneb
Wow Jacqueline hij is echt geweldig! Ja zoiets mag Rosa wel bakken hoor! Kan me voorstellen dat je daar de hele dag van kunt genieten. *gaat gauw de site checken*
@Paul, nee wij hebben heel weinig foto's -ahum-
@Inowa, zou leuk zijn!
Cynthia82
Geplaatst: 30-03-12 15:38
Jeetje, wat is Caerwyn knap!! Zonder vijfde beentje zou hij (zij) perfect zijn!!! Zo te zien ook nog (3?) toekomstige witte benen
Diane_Basje
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-12 17:31
Rosa was vandaag wel weer actief, zo actief dat ik zelfs een kopstoot van d'r heb gehad omdat ze niet kon wachten tot ik het pepermuntje uit het papiertje had gehaald . En tijdens een wandeling alleen maar willen draven, gekke merrie. En heb een behoorlijke schop van d'r kind gehad (ik zat wel in de hoek van de klappen vandaag)
Nieuwe foto's van Rosa van vandaag. We zitten inmiddels op 315 dagen (Ik had echt gepoetst )
En heel voorzichtig komt er alweer een klein beetje bruin onder het witte haar vandaan... (zie schouders en hals)
shaddy82
Geplaatst: 30-03-12 18:17
Dat Rosa nog kan draven met die buik Ze ziet er verder wel goed uit
En erg aardig van haar dat je een kopstoot kreeg en baby je nog een schop na geeft ....
Ja wat zou er voor moois in dat enorme zwembad zitten he? Als het weer nou even beter wordt, Basje zou zondag het land op gaan, maar dat gaan we maar even uitstellen. Al moet hij niet veel langer in die stal blijven staan. We zien wel, Rosa lijkt nog niet snel te gaan bevallen, al zou het wel lekker zijn als ze de laatste loodjes in alle rust in die grote stal kan doorbrengen. Duim allemaal mee voor beter weer!