Nog niet! ik dacht, even een veulen foto bekijkenxd. maar iedereen zegt vanacht dus zal het vast wel komenxd.
love_luna_
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-11 22:59
xxMaxx schreef:
Haha jeej! Blij dat ik morgen weer terug ben maar ook weer niet, want maandag weer naar school
he gadver niet zo vloeken joh ik heb mijn school erop zitten haha maar net weer ff uit mijn raam gekeken ze staat weer lekker te draaien pfffff wat moet ik met dat beest gek van....
love_luna_
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-11 23:00
ambievossie schreef:
Nog niet! ik dacht, even een veulen foto bekijkenxd. maar iedereen zegt vanacht dus zal het vast wel komenxd.
ik denk elke nacht vanacht maar durf er niet meer op te hopen...
dankje.... en ja te laat was te verwachten he het veulen moet wel heel erg perfect zijn nu...na al dat wachten
caboclo
Geplaatst: 26-08-11 10:11
oeehh ben stiekum ook wel erg benieuwd. ik gok trwns op een hengstveulen donker met grote witte bles (A) succes! edit datum umhh 28-8-11 op de verjaardag van ons nichtje:P
ja wachten duurt lang mevrouw staat weer vrolijk in het land zal straks wat fotos maken zoals het er nu uitziet om het nog maar even spannend te houden
Jaa, precies. Je kan het echt nooit weten heb ik wel gemerkt. Ook qua grootte niet. Onze ene merrie was vreselijk bol, en kreeg een normaal veulen, onze andere merrie was bijna niet te zien dat ze drachtig was en dat veulen was GIGANTISCH. Dus je weet het nooit nee hihi Sterkte met wachten, ben super benieuwd !