Gister avond is er bij ons een veulentje geboren! We zijn supper trost! en de merrie is hele maal in de wolken ik zal nu foto's uploden! Dus nog heel even gedult naar de foto's!
roxiie
Geplaatst: 25-06-11 08:35
super hoor! Nogmaals gefeliciteerd!
Luclu
Woonplaats: Bosjesland, in de dozevilla, aan de koekiemonsterstraat met iloon, annie enn juudje <3
Fotó's zijn niet heel duidelijk maar heb ze net snel even gemaakt kon natuurlijk niet het kabeltje vinden van het foto toestel!! maar die krijgen jullie nog tegoed! Hier de foto's
Gefeliciteerd!!!! toen ik om half 3 snachts thuis was van me werk, keek ik even in het topic .. tot mijn grote verbazing zag ik toen nog geen bericht van een veulentje .. En nu kijk eens aan wat een knapppert!
Iedereen heel erg bedankt voor de leuke reacties! ik ben er echt heel blij mee! Ik was gister avond ander half uur weg geweest en ik zij tegen me vriend ik zal de paaarden vast even eten geven. en kijk in de stal en toen zag ik de oortjes en me merrie stond zo tekijken van moet je zien wat heb ik hier nou haha! ze is echt heel erg trots! (en ik ook )