Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar manlief zal de honneurs wel waarnemen
Bassenqua schreef:Kijk nu blijkt dat er nog meer merries zo extreem dik zijn van Versace, dat is mooi om te weten!Kun je er donder op egen dat ze een groot veulen krijgt!! Ben nieuwsgierig hoor
Net nog even geweest voor een uierfotootje, zodat ik kan gaan vergelijken vanaf nu 
die nog altijd verder groeit. Hij puilt nu vooral uit aan de achterzijde en dan ook naar onderen.

Ik krijg meteen de neiging om haar naar huis te halen, terwijl ze daar heel rustig staat te genieten van het buurveulen dat er tijdelijk loopt. Maar als de uier in dit tempo blijft groeien, komt ze toch een dezer dagen in de wei langs de buren te staan. Daar is een grote stal waar ze lekker in het dikke stro kan liggen.
LouieDribbie, inderdaad een megabuik! Is al maanden onderwerp van gesprek. Zo zwaar is ze normaal nooit.
HOOP IK! Deze dracht valt me zwaar...
Een tonnetje! Ik ben ook extra alert nu. We gaan zo'n 6 keer per dag kijken en als ik merk dat er vordering in zit, komt ze direct hierheen. Ze staat in de straat en ik kan haar vanuit de badkamer ook nog zien, maar hier vlakbij aan huis is toch fijner. Vorige keer kegelde ze in de ochtend en om 17.00 uur liep het veulen er langs

Het is gewoon een groot zwaar rond geheel van voren naar achter
Maar ik ben wel blij dat de uier niet in hetzelfde tempo doorontwikkeld
Beep mag van mij nog even blijven zitten, als moeder het trekt

Ari, de 22e mocht ik er weer een jaartje bijtellen. 35 nu. Vind het zelf een mooie leeftijd! Het leven wordt wat mij betreft alleen maar mooier naarmate ik ouder wordt
en het is natuurlijk errug leuk om zoiets te volgen.