haha, doe ik óók, heb yumie toch?, maar ik vind mijn merries érg lief en ik hou ook van veulentjes, dus moet ik deze lange tijd wachten, zucht.... eigen schuld
haha indd! dat mag isolde ook wel es wat meer doen dan..
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-11 00:29
als iemand zich afvraagt waar de foto's zijn gebleven, dan kan ik kort antwoorden"ik heb alle foto's verwijderd" er schijnt iemand lol te hebben aan het hacken van mijn tinypic account en dus mijn foto's om te ruilen voor nogal rare en vervelende en compromitterende foto's. dus sorry voor het rare topic nu
violente
Geplaatst: 07-06-11 07:02
Geeft niets. Ik blijf toch wel volgen. Maar wat een losers lopen er toch rond. Balen Jolan. Kun je niet een andere account aanmaken? Bijvoorbeeld bij Photobucket? Misschien is het dan afgelopen met die flauwekul en kunnen wij weer genieten van jouw mooie paardjes!
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-11 07:20
ik zal eens zien , ik vind tinypic wel heel makkelijk
oei dat is vervelend.. maar moet je voor tinypic een account hebben? ik gebruik dat ook altijd, maar heb geen account
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-11 12:58
ja of heet dat niet zo? ik log altijd in met naam en wachtwoord en kom dan in mijn eigen albums, en schijnbaar heeft iemand mijn urls gebruikt om andere foto's mee te plaatsen maar vraag me niet hoe. ik ga in elk geval proberen vanaf nu foto's via een andere site te uploaden, ik denk photobucket, even proberen
Ha ha ha Sap, je weet iemand wel op te peppen Arme Jolan Die laatste maand duurt zóóóóóó lang Eigenlijk absurd dat een merrie zo lang draagt. Een hond doet er geloof ik maar 60 dagen over en geeft er meteen een stuk of 6 tot 10 Zou bij een paard ook wel wat sneller mogen gaan
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-11 10:28
zou zéker leuk zijn, maar ook weer niet goed he, zouden er véél te veel veulens geboren worden , ik wachty nog wel een poosje even een fotootje via photobucket proberen, uiertje van tammara vanmorgen, zit wat schot in de zaak dacht ik http://i1181.photobucket.com/albums/x42 ... 011034.jpg