Kan goed zijn dat floki nu pas 1,20 is geen idee... Maar ze is wel weer gegroeid
Foto's van vandaag (eindelijk licht) had dr staart kort gewassen maar daar zie je weinig van
ze is echt een beertje 

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DonnnavZ schreef:Ik zal vanavond is floki meten en is goed reageren op alles![]()
Kan goed zijn dat floki nu pas 1,20 is geen idee... Maar ze is wel weer gegroeid![]()
Foto's van vandaag (eindelijk licht) had dr staart kort gewassen maar daar zie je weinig vanze is echt een beertje
[ [url=m/8Y1ibe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/slYl1B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WFRG9Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
hij is dan zo gefrustreerd waardoor hij begint te happen, een tik en stemverheffing lijken niet echt indruk te maken... Iemand die ook last heeft van dergelijk gedrag of eventueel tips heeft?
Maw, ze hebben allemaal (af en toe) een beetje de neiging met het laatste been niet mee te willen werken. Negeren werkt wat mij betreft het best, gewoon weer terugzetten als ze gaan draaien, en wat hier nog al eens verschil uitmaakt is het oog afdekken aan de kant waar de smid bezig is.

. Super!
ze was in lengte ontzettend gegroeid dus al haar spekjes werden even uitgerekt

je ziet haar denken verdorie kom er niet bij
. Die van mij leg ik ook geregeld wat dingetjes op. Dan kijkt hij mij zo raar aan? Wat doe je..
Geef het de tijd... De rangorde moet opnieuw bepaald worden en soms gaan daar een aantal weken - soms zelfs maanden overheen. Dat is heel normaal
Komt echt wel goed!
De eerste paar keren dat ik Nova op had gemeten werd ze steeds kleiner
Blijft lastig als je geen echte meetstok hebt, maar om er eentje aan te schaffen is ook weer wat overdreven als je maar 1 veulen hebt...
Ze gaat er steeds voller uit zien, goed zo! En op die eerste foto heeft ze zo'n lang hoofd, net zoals Nova nu
ik denk dat dit ook een fase is waar ze uit moeten groeien haha. Nova haar hoofd is ook extreem lang voor mijn gevoel. Lily krijgt dus houdini-streken
als ze maar in de buurt van huis blijft zou ik zeggen haha 
die lengte zal Nova nooit halen denk ik haha (gelukkig maar
). Ondanks haar hoogte heeft ze nog wel een jong hoofdje. Verder ziet ze er wel goed uit! Op welke leeftijd wil je haar laten dekken?
Maar ik lees tips van anderen mee want kan ze zelf ook wel gebruiken
Arme jij met poetsen en dekens wassen! Ze zijn wel echt vrolijk
Wat een heerlijk tweetal. Ze maken ook steeds precies dezelfde bewegingen als jij ze "opjaagt" 
waar is dit?
Het is al een heel dametje aan het worden hè
Dusssssss. Niet echt recht maar dat komt wel weer goed
Vorige week vrijdag gestopt met de medicatie en tot nu toe heeft ze geen snotneus meer gehad. Hoesten doet ze soms nog wel, maar volgens de DA komt dat door de dode spoelwormen die ze moet uithoesten? Ik hoop dat dat echt zo is.. Vind het soms nog wel een beetje eng. Ze doet het niet heel veel, maar af en toe hoor ik het nog wel.