wat een lievertje op de 1e foto lijkt ze al erg groot is lijkt dat zo?
ik vind het ook groot veulen maar moeders is niet echt groot dusw misschien vertekend het maar goed we gaan het niet over deze kleine hebben maar over de nieuwe aanwinst van Vinga dit was alleen maar even om te plagen hoe hij of zij er straks zal uitzien
ja denk ook wel dat het binnenkort komt als ze ook al niet zo graag naar buiten wilt En eet ze nog wel goed enzo? (want die van my ad toen bijna helemaal niks meer)
Hopelijk laat Vinga je niet lang meer wachten op het veulen. Kan goed begrijpen dat je er wel flauw van wordt. Maar misschien zit er nu schot in de zaak en heb je hopelijk zeer snel een veulentje erbij. Ze weet wel goed hoe ze mensen in spanning moet laten.
Laatst bijgewerkt door Rianne_E op 04-05-07 11:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Nou toch een klein beetje verandering! Ik ben bijna zo nieuwsgierig als jij zelf hoor! Maar je meot maar zo denken elke dag die voorbij is is er weer 1 dichter bij de bevalling is..
jeetje! nog 5 dagen en ze draagt een jaar! ze vinden het blijkbaar wel prima zo... nou ik duim voor je dat t snel komt, want al dat wachten is nu wel genoeg geweest!