Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KittyDylan schreef:HorsePhoto, is vader dan een stuk groter?
spatter schreef:Horsephoto hoe groot was vaders dan wel niet als ze nu al zo groot is als moe
.
.
.
.

.

Is het schuren nu verholpen? Misschien kan je haar nog helpen met scheren?
Komen ze een beetje door hun vacht heen?
Hij wordt beetje bij beetje meer 'af', al blijft het ook een slungel wat logisch is. We hebben ook eens in de zoveel tijd grondwerkles. Om er toch wat de frequentie in te houden gaat een fijne dame met hem aan de slag vanaf de grond. Geeft een fijn gevoel dat het dan niet van mij afhangt aangezien ik niet iedere week kan gaan gezien de afstand. 

.
.
. Gimli staat er nu in totaal 2 uurtjes op. Dit word uitgebreid naar 4 a 5uurtjes voor Gimli.
.
. Trekt vanzelf gelukkig wel weer bij
.

Vorige week zaterdag was ik er klaar mee, hij liet zich nog steeds niet pakken of uberhaupt aanraken op de wei. Nu moest en zou hij toch leren aan het halster naar binnen te gaan.
En na een hele poos, ging het halster om
3 pittige dagen gehad, doorzetten, lastig. Nog eens de zondag een half uur in de hagelbuien gestaan, maar het moest en zou

hij heeft de steun van Arthur wel héél hard nodig, onze volgende stap is hem alleen te vangen (nu moet ik Arthur vast houden, die dan natuurlijk ook soms net te lomp is om er hij aanwezig te hebben) Maar die stap komt pas als dit kwartje blijft landen! Want dit moet ik toch nog lang doorzetten..
die is niet onder de indruk van mij. Hoop dat Nassi dit heel gauw over gaat nemen. 

.
Asfaloth stond over ons heen te waken
Zo bijzonder. Dit is voor het eerst sinds ik Gimli eind oktober vorig jaar naar stal heb verhuisd :

.
. Arwen is bevallen van een prachtig hengstveulentje. Zelfde vader. We wachten nog op een vol broertje of zusje van Gimli, maar Eowyn heeft ondanks een heel vol uier nog lang geen haast om te bevallen.