Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daar ging mijn mooie duidelijke voorbeeld voor de uitleg van kleurtesten... Dat wordt nog een leuke video om te maken nu
.
. Zijn billen zijn in ieder geval een mooi kunstwerk van vacht en groene leem. Momenteel heeft hij ook liever niet dat Vu naar hem toe komt, maar dat is omdat hij dan ruzie krijgt met Kirsten en niet omdat hij Vu niet leuk vindt (en Vu heeft lak aan alles zoals gewoonlijk
).
Het was een geintje en het wordt straks vast een super ultra leerzame video over het nieuwe gen. Misschien kun je wel regelen dat ze het naar Vu vernoemen. Nu al wereldfaam
Zo maar even berichtje naar het stamboek zodat ze gewoon vos als kleur krijgt op het papier.
. En sorry voor de serieuze uitleg, soms blijf ik een beetje in de wetenschapper-zonder-humor modus hangen

knuffell a maatje

. Een nog niet ontdekte W mutatie lijkt mij ook het meest waarschijnlijk. Het is in ieder geval geen W20, W10 of W5 want dat is allemaal getest en negatief.
), dus wat dat betreft is het eigenlijk wel een hele mooie uitkomst. Staat ook mooier in het span later. _Fleurtjuhh_ schreef:Okee, ja heel begrijpelijk dat je het niet doet als het op jou kosten moet. Het zou leuk zijn om te weten, maar Vu wordt er niet minder leuk van als je het niet doet.
heeeerlijk. Ik snap wel dat wei uitmesten niet zo snel meer gaat.
wat een heerlijke spring in 't veld
Moet wel eerlijk zeggen dat ik zo alleen praat tegen de paarden. De papegaai kan ook wel hierheen, mijn hoefsmid heet ook Joost