He'esther. Ook nog niet eens gereageert hier. maar wat een heerlijk mannetje. Zijn halve tante...... jaja maar een paar dagen ouder. hahahaah heeft net zo'n houding als misun. Erg grappig. Gaya kan ook zo kijken.
Ik vind het ook jammer dat het zulk snert weer blijft. Wil ook graag jasje uit doen en mooie foto's maken. Maar ik moet eerst wat meer draden spannen. mama en kind denken dat ze gewoon overal door mogen.
Wat een mooie en lieve foto's. En misun mooie naam en een leuke betekenis erbij
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-13 14:04
Zo Bar B en Misun heb ik weer terug in de kudde gezet, we merkte dat Bar B erg onrustig begon te worden en behoefte had aan contact met haar vriendinnetjes. Vanmorgen één voor één de boel weer bij elkaar gezet en dat ging prima, even rennen met Misun om hem het land te laten zien en de rest van de kudde bleef erg rustig, niet mee rennen of zottigheid gelukkig. Eens zien hoe dit gaat vandaag.
Klinkt goed.. Gezellig dat ze alweer lekker in de kudde kunnen..
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-13 14:37
Blijf het altijd weer spannend vinden om de hele bubs bij elkaar te zetten, zo'n kleine friemel tussen al die grote paardjes nou ja groot maar toch.......
Alles goed gegaan vandaag, heb ze wel net binnen gezet want wil ze nog niet in het donker in de kudde. Vanmiddag was Bar B een iets minder goede moeder, ze stonden ver van de rest af en opeens wandelt Bar B naar de kudde toe, Misun kwam niet gelijk mee en snapte niet hoe Bar B aan de andere kant van het draad was gekomen, kwestie vvan nadenken en om het paaltje heen lopen en liep prompt de verkeerde kant op, Bar B wandelde zalig door en Misun in paniek want Iris en Junita kwamen naar hem toe, toen zette hij het op een spurt richting stal, staartje erop en hinnikend en toen kwam Bar B in volle galop naar hem toe, ze had niet gezien dat hij naar binnen was gerend dus zag hem niet gelijk en ze rende richting de spoel van het schrikdraad maar zag dat hem dat niet was, toen kwam Misun hard hinnekend weer naar buiten en kregen ze elkaar in het oog. Zó schattig, is de stal toch een veilige haven voor hem die hij weet te vinden.