Hoewel straks toch één van de twee weg moet, maar daar denken we voorlopig nog niet aan!
Ons Ti'tje!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cynthia82 schreef:Diane, ja, aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhIk zal die foto van de week eens opzoeken en hier plaatsen. Wát een schatje!
Matheno, waar Bokt al niet goed voor is hè?Chaaaar schreef:209 stemmen
210![]()
Pretty, ik vind het een mooie deal! Wanneer worden jouw valkmerries geboren?
Enne, mocht ik een valkmerrie krijgen dit jaar, heb ik nog een schat van een palominoruin in de aanbieding
Ach nee.... Mijn Ti!!!
Cynthia82 schreef:Lunaeekie, wat denk je dan? En ja, de vorige keer had je het ook goed. Maar ja, heb je toen gestemd wat je dacht? Want ik vraag me af of jouw stem de doorslag geeft, of wat je denkt...
We doen een test: je hebt gestemd op valkmerrie, maar wat denk je? Zodra het veulen geboren is, weten we of jouw stem of je gedachte de doorslag geeft, dus dan weten we dat voor de volgende keer
Polleman, een smokey black, net als zijn broertje?? Bedoel je Ti? Toen hij geboren werd, was hij toch echt palomino en de laatste keer dat ik hem zag smokey modder, maar geen smokey black..
Wen, tja... mijn fles en ik zitten te bedenken wat voor ludieke tekst we op Dais kunnen scheren. Van haar linkeroor via haar hals, ribben, kont, langs haar staart naar de andere kant, ribben, hals naar haar rechteroor is een mooi stuk. Daar kan flink wat tekst op (zeker in lettergrootte 5)
Chaar!!!!!!!!! Sssssssssssssst!!!!
Chaaaar schreef:Smokey modder![]()
pretty schreef:misschien moet ik ze maar als troika naast elkaar spannen,kan ik er net op in de breedte met mn kont