Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cp112 schreef:trisca schreef:Tja veranderingen... Ik wordt er wat zwaarmoedig van![]()
Haar uier is nog steeds niet vol en haar vulga nu echt super ontspannen. Ze eet gewoon en is rustig...
Was het leuk in de efteling Tassie?![]()
VulVa heeen Vulga is niks
Ik dacht eerst dat je een typfout maakte maar je schrijft het steeds zo
Sandravm schreef:Haar banden zijn inderdaad al goed verdwenen en op haar uier zou ik me niet zoveel focussen. Het wordt haar eerste veulen, of vergis ik me nu.
Hoe zit het met haar vulga? Is deze ook al aan het ontspannen of nog niet echt.
trisca schreef:Het wordt inderdaad haar eerste veulen Sandravm en haar vulva lijkt iets langer als normaal, kan dat kloppen? En wat zegt dit?
Sandravm schreef:Het opzetten, verlengen en naar buiten komen van de vulga duidt op een naderende geboorte. De spieren zijn dan helemaal verdwenen waardoor deze zo kan oprekken dat het veulen erdoor kan.
(mocht je vergelijkingsfoto's willen, kan ik je ze wel bezorgen)
trisca schreef:Ik zal naast haar banden en haar uier, dat ook in de gaten gaan houden. Dank je wel!
Edit: Net nog even bij haar wezen kijken, de band omgedaan voor de nacht en naar haar vulga gekeken. De plooien zijn geheel uit het onderste gedeelte
verstreken was. Echt geen rimpel te bekennen en zoo lang.. Wilde net even foto's maken maar toen ik op stal kwam stond ze te plassen en haar vulva was daarna stukken minder ontspannen. Jammer voor de foto, maar hier komen ze

maar als ik naar mijn andere merrie kijk kan het toch niet anders dat ze wel drachtig is