je bent er weer bij en dat is prihimaaaaa vivaaaaa wakende mirahandaaaaaa. en manonneke die waakt ook mee!! dat is toch wel een must van s,morgens vroeg tot s,avonds laat . nog lang niet uitgerust.
jaaaalaaa la la la laaaaaaaaaa
Hope2012
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-12 23:06
ben net bij dr geweest . ze is weer poeslief . uier is knetterhard en weer verandert ten opzichte van vanmorgen en vanmiddag . de spenen beginnen nu ook .
verder duurt het ff voordat ze kan plassen haha erm ding staat gewoon 5 min met benen wijd voordat er bietje zeikwater uitkomt .
nog geen melk gezien .
uier nu bietje scheef genomen maar is kunstig hoor om fotos te maken van uier met vliegende achterbenen hahaha
Hope2012
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-12 04:17
en we maken vorderingen . aan dr rechtertepel zijn de eerste harsdrupjes ondekt . links loopt al die tijd al wat achter dus die zal nog wel komen .
niet echt heel duidelijk te zien maar ze hangen er echt .
Whaha leuk cadeautje! Succes ermee, zal nu toch niet lang meer duren! En wat betreft dat liedje; ik denk zowieso wel dat het een EK-veulentje gaat worden
nou pfoepfoe, het duurt wel lang hoor! ik had verwacht dat het veulen er al lang uitgepoept zou zijn! nog 2 daagjes wachten en dan heb ik het goed geschat! en dan mag het ook wel een vosbruin merrietje zijn! als dat gebeurt maak ik taart
Dat is het probleem geen idee dus wanneer ze uitgeteld is . dragend gekocht wist niet eens dat ze dragend was. en nu al een aantal weken tekenen dat het kan gebeuren maar het gebeurd alleen niet zucht .