Ze zit al op Twitter hè. Moet niet veel gekker worden.
Diane_Basje
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-12 16:14
Zo we zijn weer thuis. We zijn vanmorgen bij Rosa's eerste kind (Replay) wezen kijken. Het hele %$&*-eind naar België (2 uur heen, 2 uur terug) maar het was het waard. Was zó geweldig om hem te zien en hij heeft het echt supergoed daar. En wat issie toch knap geworden, zo'n mooi koppie. Dit was echt heel gaaf. En zo leuk ontvangen door zijn baasjes.
Foto's komen morgen, mijn lijf heeft wel wat te leiden gehad van de autorit, dus ga morgen even uitgebreid achter de PC zitten (zit (lees; lig) nu te mobiel-bokken). Dus nog één dagje geduld, ik weet iig dat ik nu nóg nieuwsgieriger ben naar Replay's halfbroertje of -zusje. Als die mínstens zo knap is...
Wat een spetter issie zeg!!!! En echt heel bizar, ik zie heel erg Donna in hem....
Buster
Geplaatst: 26-03-12 10:53
Mooie collage van Replay; hij is zeker knap !! Zie in het model hoofdje nu ook wel meer Rosa terug! Leuk dat er dit jaar wéér een andere kleurvariatie op komt
Diane_Basje
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-12 11:55
Oke hierbij de beloofde fotootjes van Replay!
Eerst even ter vergelijking, Replay enkele dagen oud;
Replay nu
Trotse fokker;
Leuk toekomstig 2-span (Replay links);
Istie niet ontzettend gaaf geworden?
shaddy82
Geplaatst: 26-03-12 12:23
Hij is echt heel stoer ! En ben helemaal weg van zijn bles
PpK
Geplaatst: 26-03-12 12:25
"like" "respect" "vind ik leuk"
Je kan goed fokken hoor.
_Evanne
Geplaatst: 26-03-12 12:38
Dit topic ga ik zeker volgen Wat een mooie hengst heb je uitgekozen voor je ontzettend leuke merrie! Dat belooft wat. Ben benieuwd
Zo ben je aan het waken, zo zijn er 4 of 5 pagina's bijgekomen voor Rosa..... komt hier helemaal goed geloof ik. Leuke pony Replay, lekker koppie! Al last van babyblues???
@Evanne, ja gaat heel goed met Rosa, maar ze is snel moe, eet minder en is het volgens mij wel zat. Ze heeft ook echt een enorme buik.
@Jaqueline, was nog niet zo heel erg aan het denken over het veulentje, maar toen werd jouw knappe Caerwyn geboren en 3 dagen later zag ik hoe knap Rosa's eerste kind aan het worden is en nu ben ik idd besmet met de babyblues.... Heeelll erg. Ik wil oooookkk! Tis ook zo lekker weer nu. Donderdag de weide in orde maken en dan ben ik er klaar voor Hoe doen die kleine en Cascade het? Leuk ook die nieuwe foto's van Memory op je site!
Jaja Diane, over een paar weekies heb jij ook zo'n kleine valk lopen
shaddy82
Geplaatst: 29-03-12 07:01
Goeiemorgen hier ook even het heuglijke nieuws vertellen, Twin Spark is vannacht bevallen van een bruin merrieveulen, Hermione Foto ('s) volgen vanavond nog, ook al is het geen valkbrindlezebrapion
abba
Geplaatst: 29-03-12 07:56
@shaddy82 - bofkont, een merrieveulen, van harte gefeliciteerd! Foto's??