Keet houd wel van een beetje de boel in spanning houden.... Grapjasje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bassenqua schreef:Hanny wat een buik, jeetje zeg maar eh, we doen in KS topics ook altijd tietenfoto's
![]()
Spannend Sandra, zat erin dat er een keer een serieuse gegadigde zich zou melden maar eerst maar eens zien toch?![]()
Mooi Sandra dat Desert en de rest goed gaat, zal blij zijn als iedereen die 300 dagen is gepasseerd.
Dhani schreef:Woowie hanny jij heb ook al een aardige buik zeg.Word een flinke baby
De meiden zijn rustig zag ik
Morgen moet ik naar de tandarts. tenminste dat hoop ik.
Ik ging vanavond onder de douche even tandenpoetsen. Poets ik zo mijn noodvulling eruit.
Eigenlijk moest ik pas de 8ste maart. Maar er is nu wel mooie verbinding voor bacterien. dus ik hoop dat ze hem snel dicht maken. dat gapende gat! pffff
hanny_jelke schreef:Dhani schreef:Woowie hanny jij heb ook al een aardige buik zeg.Word een flinke baby
De meiden zijn rustig zag ik
Morgen moet ik naar de tandarts. tenminste dat hoop ik.
Ik ging vanavond onder de douche even tandenpoetsen. Poets ik zo mijn noodvulling eruit.
Eigenlijk moest ik pas de 8ste maart. Maar er is nu wel mooie verbinding voor bacterien. dus ik hoop dat ze hem snel dicht maken. dat gapende gat! pffff
pfff tandartsen zijn eng
ik heb zelf nog 1 verstandskies en die brak af tijdeens het kauwe,
in middels z'n drie maaden geleden gat is helemaal zwart maar blijf het maar uitstellen tot na de bavalling.
dan ga ik echt want is natuurlijk niet echt bevoordelijk voor de adem