Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxxclau schreef:Op zich niet zo gek dat een veulen de fles omhoog duwt. Als je ze in het begin bij de moeder ziet drinken, duwen ze een paar keer tegen die uier aan om de melkstroom op gang te brengen (geitjes en lammetjes doen dit altijd héél hard, au..). Dus ik weet niet of ze dit aan het begin doet, anders zou het dit verhaal kunnen zijn.
PS: Wat is er met haar achterbeentje dan? Heeft ze het gestoten in de trailer ofzo?
jackyline schreef:[Ja het is een aparte dwingeland daar krijgt Tien nog aardig wat mee te stellen over een paar maand hihi
_biondaa schreef:Ik heb even alle foto's (opnieuw) bekeken en ik ben echt zo blij dat de leukste Bloem zó'n fijne pleegmama (fjord) en pleegbaasjes heeft gekregen! Beter had ik me niet kunnen voorstellen, voor onze kleine Bloem! Dus bij deze, een dikke pluim naar pleegmama, en pleegbaasjes!Jullie mogen trots op jezelf zijn! heeeul trots! Zonder jullie had dit leuke meisje een minder fijne jeugd gehad, misschien wel géen jeugd. En ik weet zeker dat ik namens heel bokt spreek. Ook het baasje van Bloem en nog steeds het baasje van Diva verdient een dikke vette pluim
Dit omdat zei voor haar veulentje koos en deze een paar kilometer verder op zette zodat Bloem toch een fijne jeugd krijgt. Echt een dikke pluim voor jullie allemaall!!
![]()
En Bloem, oh wat is ze toch geweldig. Ze is hartstikke mooi, en gelukkkig word ze zo ontdeugend en zo geliefd als ze is groeit ze op. Geweldig!
jackyline schreef:Ja dat waren moeilijke keuze die elkaar erg kort opvolgde voor Tien daarom proberen we ook zoveel mogelijk foto s te sturen zodat ze zich toch dichtbij voelt