Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sambagirl schreef:Krijg er nu zo langzamerhand echt een héél naar gevoel over. Zeker omdat die pijn nog zo lang aanhoudt.
Nogmaals heel veel sterkte en de hoop nog niet opgeven hoor!
Gulpje schreef:Jeetje meis, wat zo'n mooi topic had moeten zijn verandert in een vreselijk verdrietige nachtmerrie. Knap hoe je je staande houdt, tussen hoop en vrees. Ik kan me zo goed voorstellen dat je je aan elk sprankje levendigheid van Lieke vastklampt...
Ook ik duim heel hard mee, laat je alsjeblieft niet ook je merrie verliezen na het veulentje.....
![]()
![]()
![]()
madelief88 schreef:Wat een drama verhaal dit zeg, echt vreselijk, lees het topic nu pas. Eerst het verlies van je veulentje en nu je merrie die zich niet goed voelt... Ik hoop echt dat je merrie zich snel beter gaat voelen, sterkte voor jou en de merrie
3timesmom schreef:ik lees net voor het eerst je verhaal. Jeetje meid wat erg wat je allemaal moet doorstaan. eerst het veulen en nu de merrie ook niet ok.
Ik ga superhard voor je duimen dat de medicijnen zn werk doen. Ik wens je heel veel sterkte. En hoop met je mee dat alles goed komt.