Ik ga misschien dit weekend bij Isolde logeren En als het veulen dan niet komt, het volgende weekend weer, als ie er dan nog niet is Ik hoop dat ik volgende week op beschuit met (blauwe?) muisjes kan trakteren Hoe is het met Black? Heeft zij ook zo'n grote uier?
Condesa
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-11 17:57
Denk je dat het dit weekend al komt dan? Wel leuk als je er zo misschien bij kunt zijn Blauwe muisjes, hoop je op een hengst dan?
Jaa, heel groot! Meestal ook heel hard, maar gister was ie weer wat soepeler gelukkig.
Ik denk misschien nog wel eerder Heb nl vandaag opgedroogde kegel druppels aan haar uier gevonden ! En ja, ik hoop op een hengst Waarom weet ik ook niet, misschien omdat de vorige een merrie was
Jaa echt!? Spannend! Ook harsdopjes al dan? Wel vroeg dan! Hahah, ik hoop juist heeel erg op een merrie Black heeft al 4 hengsten achter elkaar gegeven
Oo zoo Naja een beetje opgedroogde melk (biest denk ik?), maar niet echt dopjes ofzo. Ik wil er zo graag bij zijn Hoop dat ik dit weekend daar kan logeren
Nee dat niet, het waren alleen wat opgedroogde drupjes Ga jij ook in de stal bivakkeren zodra je wat drupjes zicht verschijnen?
Condesa
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-11 18:40
Jeetje ben benieuwd dan wanneer het komt!
Ik denk het wel ja! Black staat bij mijn buurvrouw, en die heeft een vakantiehuisje. Daar tegenover staan de buitenstallen van Black en Destiny, dus ik ga denk ik gewoon vragen of ik daar mag slapen, 10 meter lopen en ik sta in de stal
Ja vind ik ook wel Met dat lieve kleine kolletje Haha ik denk niet dat het nog lang gaat duren voor jou hoor Want ze is over 8 dagen uitgerekend, dan duurt het nog hooguit 2,5 week denk ik zo
Doe ik zsm, ik wil er dit weekend weer heen, maar dan moet ik wel kijken hoe het mn blessures is, anders moet ik met de auto gebracht worden.. Ik krijg ook nog foto's van de bevalling en van net daarna van iemand
Weet ik niet precies.. Ik ben er niet bij geweest Ze heeft hem iig buiten in het zand in de bak geworpen, waarna de eigenaar ze naar de stal heeft gehaald. De nageboorte is er ook goed afgekomen Er waren iig geen problemen verder gelukkig