Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sterregoud schreef:Een veulen is een paardenbaby ! Ik leg het even uit, dat betekent dus dat je nog heel voorzichtig moet zijn met zijn wervels, dus een kind erop zetten, ook al tilt de vader 75 % van het gewicht is not done !
Als haar rug geforceerd word in haar baby-staat dan heeft ze daar een heel leven last van !
Dus nee, ook niet even voor een leuke foto, gewoon niet doen !
sterregoud schreef:Een veulen is een paardenbaby ! Ik leg het even uit, dat betekent dus dat je nog heel voorzichtig moet zijn met zijn wervels, dus een kind erop zetten, ook al tilt de vader 75 % van het gewicht is not done !
Als haar rug geforceerd word in haar baby-staat dan heeft ze daar een heel leven last van !
Dus nee, ook niet even voor een leuke foto, gewoon niet doen !
Bizzybijtje schreef:xBiondaa schreef:Ik heb maar een woord van die tweede foto.
Ziek.
Als je kind net geboren is ga je er toch ook niet op staan?
Wauw. Lezen is ook een vak tegenwoordig?
Isegrim schreef:Kan ik hier mijn mailadres opgeven zodat ik over vijf jaar een mailtje krijg met een update over dit aparte kruisingsproduct?
Ik zie het probleem niet zo trouwens. Het zou wat anders zijn als de shire de hengst was natuurlijk.
Yinari schreef:suikermeisje schreef:yinari, ze hebben het via KI gedaan, weinig spannends aan op een filmpje
Ja dat las ik, maar daarvóór hebben ze het wel op de natuurlijke weg geprobeerd toch? Dat, dát stukje wil ik weleens zien
Isegrim schreef:Kan ik hier mijn mailadres opgeven zodat ik over vijf jaar een mailtje krijg met een update over dit aparte kruisingsproduct?
Ik zie het probleem niet zo trouwens. Het zou wat anders zijn als de shire de hengst was natuurlijk.