ooooh lastig dit, m'n oogjes prikken en ik ben moe en hoor vriendlief net diep zuchten vanonder z'n kussen en deken hihi dus vrees dat nu echt moet gaan stoppen....echt niet leuk! Nou hopelijk doet de merrie goed dr best en ligt er morgenochtend een prachtig veulentje in de box. Truste allemaal! En de nachtbrakers: succes he!
ja mijn beeld springt ook iedere 2 seconden over, misschien hoort t zo? (let op: ben blond he haha) Ohja, ik ging slapen, das waar....jammer hoor! Doeiiii
Sow ben er ook weer, maar niet voor lang vrees ik..Dit is de 4e nacht dat ik mee spiek maar de andere 3 zat ik op m'n werk dus kon ik heel de nacht mee kijken. Nu ga ik toch zo maar een keer een tukje doen vrees ik, maar ik vind het ook spannend hoor!! Ik ga zo eerst maar m'n tandenpoetsen enzo en dan weer ff kijken. En dan een wasje in de wasmachine en dan weer kijken. Zo kan ik toch toch wat tijd rekken. De andere nachten was ze in het begin vd nacht ook wel wat onrustig en ging ze af en toe liggen en rollen en dan weer wat struinen in de stal. Dat heeft ze nu dus ook weer gedaan zeker?
die buik gaat aardig heen en weer ze moet alleen wel even anders om gaan staan haha, zo zien we nog niks
LadyJ
Geplaatst: 27-03-10 02:06
gok echt op vannacht
birdybirdy
Geplaatst: 27-03-10 02:08
Haar staart staat inderdaad ook weer meer af dan gisteren. Dit is zo verslavend! Soort big brother maar dan anders, hahaha Ik ben bang dat als ik stop met kijken dat ik het dan net mis ofzo. Dus toch maar ff blijven kijken. Voor de 4e nacht alweer.....
Utixo
Geplaatst: 27-03-10 02:09
Ik hoop strakjes, spannend!
paris20
Geplaatst: 27-03-10 02:09
hier ook iemand die al paar dagen stieken in stilte meespiekt hihi, maar vind t nu echt te spanent! ik moet zeggen dat ze vanacht idd stuk onrustiger lijkt dan voorgaande nachten, zal wel verbeelding zijn omdat t zo spanent is
Laatst bijgewerkt door paris20 op 27-03-10 02:12, in het totaal 1 keer bewerkt