ik heb je topic even door gelezen. Wat fijn dat het nu zo goed gaat. Veerkrachtig zijn die kruimels toch hè
Mag ik vragen wie jij als Osteo hebt, dat kon ik niet vinden in je verhaal.Daphara,
Het gaat nu ineens hard inderdaad. Rudi heeft nog wel steeds een baby uitdrukking in zijn ogen maar zijn gezicht is nu echt aan het veranderen.
Een leek ziet inderdaad niet dat Pleun nog maar een baby is

Rudi is ook zo aan het groeien ineens. Nadat ik hem 2 weken geleden nog eens ontwormd heb, nu met Strongid-p, is hij in de groei-modus gesprongen geloof ik
Zijn kont is nu een stuk hoger dan zijn schoft en meneer is al een lekkere pluizebol geworden.Niet zo'n duidelijke foto maar wel leuk

Ik zal vanmiddag even een paar foto's in het daglicht maken
Maar mocht ze over 1,5 jaar wél braaf zijn dan wil ik het onder begeleiding van Elena zelf doen. Het inrijden wil ik al met 3 of 3,5 jaar doen, zodat we rustig aan buitenritjes kunnen maken. Korte ritjes, 2x per week, vooral rechtuit. Als ze 4 of 4,5 is wil ik haar in training zetten bij een reining trainer. Geen idee nog wie, het liefst iemand die dichtbij is (bijvoorbeeld Roy Willemse), maar ik vind zelf Wendy van Osch ook een hele fijne trainer en daar zou ze ook op de koeien getraind kunnen worden. Alleen dat is voor mij een uur rijden, dus dat is het enige wat me tegen houdt... Gelukkig nog genoeg tijd om over na te denken!

Dus we zijn weer opnieuw aan de antibiotica. Pffffff
zilver heeft ze dus van haar vader