http://www.marestare.com/fcam.php?alias=premiertwoIk geloof dat hier wat gebeurt.. Ze zit de hele tijd te schoppen en trekken met die benen! Ik weet niet wat de tekenen zijn maar als er echt iets gebeurt moet je dan niet ergens op klikken?edit; Oh nu ligt ze weer op haar zij... Het zag er toch wel vreemd uit vond ik.
@Nevergiveup.. Dat mag niet in dit topic, is alleen voor cams van bokkersJa Orion is erbij gaan liggen, nog wel lekker rustig dus geen paniek hier
Pauk schreef:@Nevergiveup.. Dat mag niet in dit topic, is alleen voor cams van bokkersJa Orion is erbij gaan liggen, nog wel lekker rustig dus geen paniek hierOh sorry ik dacht dat ik die link ook van hier had.Nou goed ik wou alleen weten of je ergens op zou moeten klikken als je echt iets ziet gebeuren.
Oeeeeh spannend!Ze moest net een plasje en is er nu weer bij gaan liggen. Niet helemaal mooi in beeld
Potver... weer nét gemist! Alles goed gegaan hoop ik. Was je er bij Pauk? Ik las dat je tot 9 moest werken eigenlijk?
Was heel even weg kom terug dacht dat Allonna en Orion weer even van stal gewisseld waren. Gefeliciteerd!!
Het duurt minder dan 5 minuten voor ik thuis ben en toch was ik te laat.. Het was een turbo bevalling!Het is een hengstje!
Gefeliciteerd! Wat een leuk ding. Al lekker eigenwijs haha, zag net een paar bokjes en hij vindt het maar saai dat mams blijft liggen