Hier samen met mama die rond de 1.70 is. Lijkt prima aan de maat.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myrtheke1995 schreef:Wat een leuk topic!
Special is nu bijna 9 maanden en wat is de tijd gevlogen en zij gegroeid![]()
Ze kan al goed vastgebonden staan (dit is natuurlijk niet hetzelfde als stilstaan), af en toe borstelen. De hoefjes uitkrabben gaat heel goed vanvoor, vanachter begint ook goed te lukken. Meelopen aan de hand kon ze echt verbazend snel.
Ze is zo’n lief paardje momenteel. Een tijdje terug heeft ze zo’n testfase gehad waarin ze af en toe eens haar oren plat legde en probeerde te happen, maar gewoon meteen duidelijk gemaakt dat dat niet kan. En nu probeert ze dat ook niet meer (of toch niet bij mij).
Ze is ons eerste veulentje. Dus nu vroeg ik mij af, wat kan ik nog zo met haar doen in afwachting/ ter voorbereiding van het ‘echte’ werk? (Want dat is natuurlijk nog veraf, jammer genoeg)
Hier zen foto van haar en de merrie op 6 maanden. (Heb geen leukere recente foto precies)
[ [url=m/suCsSj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tCArbl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cioccolato schreef:Ik voer gewoon een 'suikerbom'. Pavo. Nummer passend bij leeftijd. Al mijn paarden staan op 'suikerbommen' maar hebben niks geen rare klachten of apart gedrag. Dus ik vind het onzin om zo laag mogelijk blabla. Ik eet zelf ook regelmatig suiker
Ik voer geen kilo's op een dag. Voer vitamine en mineralen poeder bij. Ze groeien goed, paarden lopen lekker in de sport.
Dus ik zou zeggen stap over en kijk hoe dat bevalt.