BrownySun schreef:óf morgen,óf vannacht, of op mn verjaardag 29 okt. (wel lang wachten dan)Ja, dan ben ik ook jarig! Ik stem ook voor die datum
Roosch schreef:TessaKaizoku schreef:Het is in ieder geval mooie dag voor bevalling! ( hier tenminste lekker warm en de zon schijnt )Waar ben jij dan? Als ze hem hier uit zou poepen kon ze veulie een paar honderd meter verderop gaan ophalen.. regen regen en nog een regen..Vianen, vlak bij Utrecht
veel onrust nog steeds af en toe een kwartiertje wat rustiger HR regelmatig tegen de 20 veel schuren en bijten ...Ik zou bijna denken dat ze zo/ vannacht gaat komen... maar daar krijgen jullie geen garantie op
Janski schreef:veel onrust nog steeds af en toe een kwartiertje wat rustiger HR regelmatig tegen de 20 veel schuren en bijten ...Ik zou bijna denken dat ze zo/ vannacht gaat komen... maar daar krijgen jullie geen garantie opTegen de 120?Potverdorie, hoe durf je! Ik wil garantie. Printscreentje?
He jammer nog geen veulentje ^^, Telkens denk ik ow weer zoveel pagina's erbij zou het dan eindelijk geboren zijn maar helaas
Zoolgangster schreef:Wat een vervelende beesten zijn paarden eigenlijk... Nou! ze laten je veels te lang in spanning zitten!
iris1995 schreef:Zoolgangster schreef:Wat een vervelende beesten zijn paarden eigenlijk... Nou! ze laten je veels te lang in spanning zitten! En als puntje bij paaltje komt poepen ze zo'n veulen uit net als niemand zit op te letten.....echt let op...
Janski schreef:zo we zijn redelijk storingsvrij in de lucht vandaag (klopt snel af)..Fewie is vandaag vind ik onrustiger.. HR is normaal voor haar doen maar ze is aardig wakker en aan het rondkuieren ..is ze de uitgang open aan het lopen