zo heb net voor het eerst gekeken via een stal cam (die het ook deed) wat vet dat jullie dat doen wel echt iets van deze tijd maar wel erg leuk dat jullie ons ook een kans geven om er een soort van bij te zijn/mee te maken....ik ga nu ook regelmatig kijken!!!
Ja hoor, Heb ik natuurlijk weer.. Ook Orion is aan het harsen.. En ze is ook lekker onrustig bezig, maakt de hele dag van dr stal een nestje en heeft verder veel liggen slapen.. Alonna is bloedje chagerijnig.. Harst duidelijker en dr uier staat op springen.. Zou het dan vannacht wel komen.. Of krijg ik dr gelijk 2..
Dat bedoelde ik eigenlijk, of je hulp hebt waarbij je het uit handen kunt geven. Maar Alonna is zeer ervaren, dat is een geluk. Laat ze dan maar één vanavond en één morgenvroeg doen, dat is beter.
Nou liever eentje eruit volgende eruit.. dan sta ik dr toch Maar als het moet zijn er wel mensen hoor maar liever niet.. En ik heb bij Alonna ook vaak genoeg een handje moeten geven dus heb liever even apart tijd voor ze..
We hebben ze vroeg gevoerd om ze verder niet meer te hoeven storen.
Orion dr hars was ook aan de 2e speen en de 1e speen was verdubbeld in korte tijd. Verder bleven ze beide erg onrustig dus je zou best eens gelijk kunnen hebben
Weer even spieken. nog niks gemist zie ik Alonna draagt haar staart nu wel steeds hoog zeg!
hellow123
Geplaatst: 16-04-12 10:05
Volgens mij is Alonna onrustig....ze gaat van de ene been naar de andere..... PS ben altijd een stille "meekijker" geweest, maar vindt het nu toch wel erggg spannend
hellow123
Geplaatst: 16-04-12 10:16
En??? wat zeggen de experts...? Zijn dit voortekenen of is het mijn fantasie..hihi
Als je die barnalarm openzet dan hoor je op een gegeven moment een galopperend paard of een hinnikend, dat is low/high *of andersom* en als je dan staan er onderaan de cams waar het over gaat e ndaar kun je dan op klikken