Nog steeds iedereen bedankt voor alle felicitaties! we hebben het erg druk op stal, ik denk dat er al meer als 200 man langs is geweest. iedereen wil natuurlijk even kijken en wij showen ze graag natuurlijk!
geweldig!! echt een leuk stel, mooi dat ze allebei gezond zijn. Het is omdat je verweg woont (in ieder geval denk ik ) anders was ik cker wel even langsgekomen om dit stel ook voor mijn camera vast te leggen
Zoals jullie misschien in het topic op Kraamstal hadden gelezen, ging het afgelopen zaterdag even wat minder met J-Lo. Zoals het er nu uitziet was het gewoon een dipje en gaat het nu weer goed met haar. Vandaar dat ik de foto's van zaterdag er even opzet. Dus niet allemaal gaan vragen waarom ze niet helemaal fit is. Daarvoor verwijs ik naar het andere topic . En zoals gezegd: gelukkig gaat het nu weer goed !!
eten, eten, eten.....
huh, wat.... riep je mij ???
hier ben ik al !!! (zucht, wat een stoere mooie man )
nou, ben weer weg hoor..... ik heb andere dingen te doen
weer een beetje grazen (standje makkelijk)
lekker spelen met m'n moeders poep (én ook opeten !)
even de stoere hengst uithangen (vooral als er weer eens visite langskomt)...
m'n zusje J-lo had het niet zo naar haar zin vandaag, haar lieve koppie bleef hangen
wel gezellig wat wandelen met mams...
ook een beetje grazen...
en nog maar eens een paar sprietjes....
een beetje rommelen met de voerbak, maar dan heb je het wel gehad...
Gelukkig dat het weer goed gaat! Dat kleintje is wel een teer snoepie hoor. Heel veel succes en ik hoop dat het goed mag blijven gaan. Pas goed op de komende dagen met het slechte weer!!
Wat een stoer binkie wordt D-Jay al!! Gelukkig gaat het weer beter met D-Lo! Gister ging D-Jay toch stoer doen in het land, hahahaha lekker bokken en rennen!
Ze staan nu alleen maar binnen, want het is echt geen weer... het gaat wel weer helemaal goed. elke keer als we kijken, staan ze te drinken, dat is een goed teken dus. Met de merrie gaat het ook super, ze ziet er top uit! (mag ook wel, met 6,5 kg krachtvoer per dag)