Dat betekend toch dat het goed gaat en ze er vertrouwen in hebben.
Let wel een beetje op jezelf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pien_2010 schreef:Met je crowd funding kom je een beetje uit de kosten? Want de rekening zul je ook wel gehad hebben onderhand.
Ik hoop het zo . Want je staat nu rond de 2650 euro dus dat is nog niet voldoende als het om de 4000 euro gaat
YvonneV schreef:pien_2010 schreef:Met je crowd funding kom je een beetje uit de kosten? Want de rekening zul je ook wel gehad hebben onderhand.
Ik hoop het zo . Want je staat nu rond de 2650 euro dus dat is nog niet voldoende als het om de 4000 euro gaat
daar was ze 31 jan al dik overheen
https://www.facebook.com/cheyenne.nieuw ... X2r1xXVdFl
Wintu schreef:YvonneV schreef:
Jij hebt het over de rekening, die was toen 3000, de crowdfund actie staat momenteel op iets van 2600.
YvonneV schreef:Wintu schreef:
Jij hebt het over de rekening, die was toen 3000, de crowdfund actie staat momenteel op iets van 2600.
Dat bedoel ik ook dat de rekening van 31 jan hoger was als het bedrag van de crowdfunding nu. Op de crowdfundingpagina staat bij de updates de rekening van de eerste 3 dagen.
Wintu schreef:Ik zie een blauw verband om het beentje in eens, was er iets niet helemaal ok met de gewrichten?
en ik ben heel blij dat we samen met de kliniek tot nu toe dit resultaat hebben weten te behalen

Ik kreeg op de kliniek ook alleen maar complimenten over hoe lief ze ook voor het personeel was en hoe ze heeft geholpen in het hele proces (kind voorzichtig omhoog tikken wanneer ze weer moest drinken bijvoorbeeld), was heel mooi om te zien.
maar mooi dat het een romantisch beeld geeft
Net ging ze even 1x rollen en dan slaat mijn hart direct flink over, maar daarna sprong ze omhoog en bokkend richting Davina om te drinken.
)