Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Verder lijkt hij nu de hoogte in te schieten en is hij beetje slungelig op het moment. Hij is het lelijke eendje van de klas, toch zie ik wel het mooie paard er in wat hij gaat worden

Citaat:Yaar, Equifyt heeft inderdaad heel mooi voer. Bevalt het nog steeds? Soms is het een kwetsie van uitproberen wat werkt. Wat fijn dat jullie sessie zo goed is gegaan. Ik zeg altijd, daar kan shoppen niet tegen op qua geluksgevoel

En eerlijk is eerlijk, zó hard ging het topic ook weer niet met reacties nog van begin februari op de vorige pagina.
Dat interview was echt de kers op te taart, zó tof! En ik praat graag over Olaf dus dat scheelt 
Ook dat ze verder zo makkelijk is, Olaf kan idd ook gewoon aan een enkel touwtje staan maar ook tussen dubbele touwtjes. Ideaal vind ik dat.
Dat heeft Olaf ook momenteel, ze zeggen dat het goed komt 

Hij blijft knap, ben benieuwd of jullie hem morgen kwijt gaan zijn! Kan me haast niet voorstellen van niet, leukerd 
Lekker voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten haha. Ben wel benieuwd wat dan ongeveer de prijzen zijn voor een Fuchs? De Fjordenveulens zijn wel weer ongeveer gedaald naar die prijs, terwijl toen ik Olaf kocht rond de 2500-3000 heel normaal was. Voor Olaf heb ik 2800 betaald inclusief alles wat geregeld moest worden voor import (en Olaf is een speciaal kleurtje voor een Fjord dus hij was super netjes geprijsd) 

Dus maar even naar buiten voor een wandelrondje, daar leert hij ook heel veel van!

Zijn maatje kan gelukkig goed alleen achterblijven en als ik maatje meeneem staat Nassi ook braaf in de wei.