Hij vindt me erg gemeen... Ik zet Rêve haar voer emmer nu in de hooibak. Rêve kan er dan prima aan en Joy kan haar niet weg duwen want hij is te klein om op de bodem te geraken van de hooibak.
(Daarom hangen de netten er ook in. Als ik het hooi gewon er in zou gooien kan Joy er niet aan.
)Rêve krijgt haar eten als ik Sam ga rijden of even apart zet zodat ik er niet tussen moet blijven staan. En Joy heeft heel de tijd staan hinniken in mijn richting met zijn oren plat.
Ben vrij zeker dat hij vindt dat ik vals speel.

Gemeen baasje.
heerlijk geklooi 
was een soortgelijk verhaal... met " hey paard... " en direct een klap op de kont... (vond paardlief niet grappig
en de wielrenner achteraf ook niet)
Wrijf het er in.
Het is alsof de wielrengoden dit topic gelezen hadden want vanmorgen ging Joy bijna op eentje zitten.
Het enige probleem is dat hij dan een veulen en een merrie op zich gehad had want ondanks dat Rêve hem meer zijn ding laat doen, grijpt ze duidelijk wel nog in als hij in gevaar is.
Die had eerst bij Rêve geprobeerd maar Rêve strak haar spreekwoordelijke middelvinger op. En toen is hij Joy gaan klieren. En Joy is altijd in voor wat geklier. 
Maar die was slim genoeg om een hormonen-bom niet te pushen.
Ik heb ooit als doel gesteld niveau 3 te starten met Sam (Z2 denk ik bij jullie, voor ons is dat het laatste regionale niveau. Niveau 4 is nationaal) en in principe kent hij alle oefeningen maar de moed was een beetje op.

mooie toekomstplannen