Nieuwe pagina
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hebben we goed gedaan
Om de traditie in stand te houden weer even ruzie gemaakt met de bokt upload.
) is echt niets naast al het andere werk wat gedaan is.
Ook nog even de dagelijkse oefenactiviteiten gedaan, want ik gokte zo dat die rust er niet meer zou zijn na het samen zetten.

Met Pas in mijn ene hand en de camera in de andere hand vertrok ik naar de achteringang van het weiland, waar de dames natuurlijk ook net stonden. Met een dansje en wat rare geluiden waren die gelukkig genoeg verschoven om zonder gevaar voor eigen leven het weiland te betreden. Halster af en camera klaar voor de start... (Pas heeft een prachtig vlechtje in omdat hij graag Harry Potter speelt en er dus een schram met groene leem erover op zijn hoofd zit)
Sta je dan met je zenuwen.

Want zo'n nieuwe kuddegenoot in reuze interessant, ook al wil je moeder niet dat je te dichtbij komt.

. Pas heeft als cadeautje van Kirsten dus ook een mooie hoefafdruk op zijn billen zitten (dat krijg je ervan als je gaat lopen flikflooien met de buurvrouw terwijl je vriendin opgescheept zit met een monsterkind). En verder heeft hij flinke conditietraining gehad.
. Aan de andere kant moest Kirsten ook maar altijd mee rennen als hij het op zijn heupen had, dus krijgt hij nu gewoon een koekje van eigen deeg. En ons drakenkind ziet het allemaal wel zitten volgens mij

Kirsten kan echt fenomenaal groot draven (al gaat het ten koste van de swung), maar alleen als ze er zin in heeft haha. Zo hebben we er met een harddraverij (traditioneel zonder zadel door de dorpsstraat, niet het echte werk met dravers) er een keer een Fries uit gereden, maar we verloren toch steeds omdat ze de finishlijn stom vond
.
(geluid aan voor schattig Vu hinnikje) .

Ze kan zo heerlijk genieten van een goede kriebelsessie. Je kan ook de wei niet door zonder 'tol' te betalen.

. Een zijde in draf kon ook al, om vervolgens wel aan de verkeerde kant van Kirs te belanden. Toen moest ze weer even terug gehengeld worden. Netjes stilstaan op commando gaat ook wel lekker, concentratie bij de dames.

Woooww... hebben ze niet het Vu-monster verwisseld met dat van een rooie metzonder aftekeningen? Wat raar
Heb jij weer