Heb hem net weer gefilmd dus als het uploaden een beetje wil vlotten straks wat filmpjes heerlijk hoe er al meer vorm op zit na een paar dagen!okidoki nummer 1: (ja ik praat tegen de hond )
gelieve geen commentaar op het schapengaas, ik weet dat het er zit en ben druk bezig met alles in de wei verbeteren maar kan niet alles tegelijk.
Ahw hij is zo leuk! Ik geniet van je filmpjes Mis het om een veulentje rond te hebben lopen, mijn jongste is inmiddels alweer 3..
Ik geniet er van om hier filmpjes en foto's te plaatsen heerlijk al die lieve reactiesWas aan het denken om Set in de toekomst door een Arabisch Volbloed te dekken maar hij is zo leuk, nog een keer Sam is ook niet verkeerd
Hij is zo vertederend had het er vanmiddag met muur nog over dat hij zo leuk is geworden Ik zeg de moeite waard om nogmaals te doen
ja wie weet haha,Marjolein was jij juist niet degene in Gieten die het zo zonde vond dat ik niet met volbloed dekte? (geen verwijt hoor)Lief die complimentjes
Niet ik me kan herinneren Was wel in gieten maar kan me niet herinneren dat we het over fokplannen hebben gehad.Mocht het wel zo zijn had ik het goed mis dit is een heel goed gelukte combi
Haha. Set was toen zo hengstig en je zei dat je wel een leuke AV hengst wist. Evelyn reageerde daarop dat ze gedekt zou gaan worden met Sam. Maakt verder niet uit hoor!
daar gaan zoveel jaren overheen plus dat ik niet van plan ben te blijven fokken al is het wel verslavend.
Kan me niet voorstellen dat ik een av hengst wist maar is ook alweer zo'n tijd geleden ik kan er in ieder geval geen enkele bedenken