Haar uiers vandaag.Van de zijkant, "in het echt" is ze nog veel dikker, niet zo goed te zien op de foto.
Peelie schreef:De uier moet nog wel een heel eind voller. Dit gaat nog wel 1 of 2 weken duren...Een uier kan opeens helemaal volschieten hoor Was bij mijn merrie ook..
Weet ik, maar dat gebeurd sporadisch. aangezien het uier al wel vol loopt verwacht ik ook niet dat het nu opeens vol schiet.
ja je kan bont, appaloosa of pintaloosa krijgen, volgens mij is geen eentje dominanter dan de andere twee. En als basiskleur dan wel zwart of vos of bruin Mij lijkt zelf een zwart pintaloosa het leukst
yvonnedv schreef:Ik denk (maar dat is een blinde gok) een paarse ruin op 31 februari Als het maar gezond is.Met gele stippen!Haha als het maar gezond is inderdaad!
NibbitLotus schreef:yvonnedv schreef:Ik denk (maar dat is een blinde gok) een paarse ruin op 31 februari Als het maar gezond is.Met gele stippen!en een goud randje
Haar buik wordt al wat punt vormig en in de ochtend zijn haar uiers steeds weer wat dikker als de dag ervoor!