bigone schreef:Ga er dan eens een poosje bij zitten/staan en kijk of je nog wat voelt/ziet bewegen.
ja zie nog wel wat bewegen, we gaan haar zo even de beentjes schoon maken, ik ga even naar mijn instructrice en daarna bellen we de DA
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
behalve als hij dat nodig acht aan de hand van de beschrijving en dan zullen ze wel opvoelen denk ik. Ik hoop ook voor je dat ze nog drachtig is, en niet, nog erger, een overleden veulen draagt. maar dat is wel het ergste scenario dat je kan bedenken.
Vooral helemaal aan het einde van de dracht doen merries veel kleine plasjes, maar over zichzelf heen lekken gebeurt toch niet vaak. bigone schreef:Lees net in je andere topic dat je instructrice denkt dat het een miskraam of een dood veulen is, tot mijn stomme verbazing halen jullie niet direct de da erbij maar word die morgen pas gebeld. Als het werkelijk mis is kun je ook je merrie nog verliezen en volgens je eigen woorden word altijd direct de da gebeld, niet dus. Ik snap dat jij er niet zoveel aan kunt doen maar zou toch bij de volwassenen aandringen dat ze nu de da moeten bellen.
) bigone schreef:Waarom vertel je dan iets compleet anders in een ander topic, geen aanval maar er zijn een aantal mensen die al dagen aanraden om een da te laten komen. Jij reageert als door een wesp gestoken terwijl we reageren in een topic waarvan de titel luid, HELP, nu krijg je steeds adviezen maar het is elke keer niet goed. Ik hoop voor je dat het meevalt en je iig de merrie gezond houd. En uithoek, ook ik woon in een uithoek maar da's komen gewoon voor een normaal tarief.
cherell0 schreef:ik ben benieuwd
(misschien is er wel helemaal niks aan de hand , en is de merrie gewoon een vet klep die over d'r benen heen piest & misschien is er wel reden tot paniek ... ik ben tenslotte niet ter plaatse)
ik hoop gouw nieuws te horen (en het liefst goed nieuws)
ik hoop ook dat het goed komt!
bigone schreef:Sorry ts, in het andere topic vertel je dat ze nu binnen staat en dat morgen de da gebeld word, prima en ik hoop dat alles goed is/komt met je pony.