Ze maakt het nu wel spannend volgens mij... Uier van vandaag vind ik de spenen al meer gevuld in vergelijking van gister ik denk dat het nu toch wel op moet gaan schieten... haha ze staat bijna in de cam, alsof ze wil kijken of we er wel goed voor zitten... Succes hoop en duim voor je op vannacht!
Wat grappig ik dacht gister dat ze toch wel eens zou kunnen gaan beginnen ze lag en hartslag was wat hoger geloof tussen de 60 en de 70 en toen ging ze weer staan bleef de hartslag ook wat hoger maar ineens schoot ie weer omhoog en ging ze om zich heen kijken toen kwam het vrouwtje denk ik aan om te mesten en daarna werd ze weer rustig... Ze kan het aardig vol houden zeg zo...
Dank je wel voor je goede zorgen met de cam Janski vind het al een hele eer dat ie online staat voor iedereen! Staan alle paarden die jullie van hartslagbewaking op de cam hebben online eigenlijk of zijn er ook mensen die graag niet online voor iedereen staan? Was ik eigenlijk ook benieuwd naar...
Vandaag denk ik nog wat rommelige stream, Lokaal is er gewoon beeld dus de TS kan alles blijven zien. Echter ik lig even overhoop met de KPN en een server met kuren omdat die onvoldoende bandbreedte heeft. Einde van de dag moet alles weer als een zonnetje draaien. Excuus voor het ongemak.
Nou ik ben met Ziggo ook geen vrienden.. maar als het goed is is het weer opgelost. Het internet schrikt soms van de Equisensor omdat we natuurlijk een hele bult data uploaden terwijl de meeste mensen alleen downloaden. We hebben hier een privé / zakelijke lijn en dat schijnt heel verwarrend te zijn... Maar ja dat heb je als je "op de zaak" woont
ja wel lastig als je dan de hele dag door je baas in de gaten wordt gehouden ook ... Ziggo en kpn zijn trouwens ook geen vrienden van mij ,net als telfort,de baas van "onze"Jumbo en nog een aantal irritante personen.. Maar wat fijn dat we vannacht Mellie en Salanda weer kunnen spotten,denk je dat het de moeite waard zal zijn bij één van de dames vannacht ?