Zit je nog op roze wolk???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
afgelopen twee dagen veel weg geweest dus Jack heeft het meest genoten. Morgen schijnt er een zonnetje te zijn, als de wind nou weg blijft kan hij wel even zonder jasjes voor echte droogfoto's! Als het hard waait en oostenwind dan ga ik de gok niet nemen, blijft alles lekker aan want we zitten hier op de open vlakte.
Kan dan wel kijken of ik binnen op stal iets kan schieten.
Aangezien hij het kleine broertje is van alle andere hengsten die hier geboren zijn vonden wij dit wel leuk.
Ik geloof dat zijn karaktertje veel goeds beloofd, hij is erg ondernemend, Bar B loopt zichzelf de schompes achter hem aan, hij gaat gewoon op stap, zet de spurt erin en wegwezen. 
Bassenqua schreef:Hij is zo leuk en nieuwsgierig, wij vroegen ons al af of hij stiekem op bezoek is geweest bij Stal Keesage }>Ik geloof dat zijn karaktertje veel goeds beloofd, hij is erg ondernemend, Bar B loopt zichzelf de schompes achter hem aan, hij gaat gewoon op stap, zet de spurt erin en wegwezen.
Thanks voor de leuke reactie's op zijn naam, was even zoeken maar toch weer gelukt.
enne hopelijk is dit toch als compliment bedoeld?
Ik heb geprobeerd in de box bloot foto's te maken maar Bar B vind de camera rare geluiden maken dus gaat steeds tussen ons in staan. We zullen geduld moeten hebben, er blaast hier een koude oosten wind over het land dus ga dat niet doen. 
Wat een attitude
I'm sexy and I know it!