Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Heel erg sneu dat je veulen is overleden. In hoeverre dit te wijten is aan nalatigheid van het opfokadres wil ik even buiten beschouwing laten. Helaas is het echter nog steeds zo dat 6 van de 10 veulens het derde levensjaar niet halen en eerder komen te overlijden. Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit verlies.
covergirl schreef:Cassidy schreef:Heel erg sneu dat je veulen is overleden. In hoeverre dit te wijten is aan nalatigheid van het opfokadres wil ik even buiten beschouwing laten. Helaas is het echter nog steeds zo dat 6 van de 10 veulens het derde levensjaar niet halen en eerder komen te overlijden. Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit verlies.
Dat lijkt me wel een erg hoog getal.
Feit is wel dat er nogal eens een veulen verongelukt, vooral bij de grotere opfokbedrijven.
Zelf bied ik ook opfok en heb weleens een veulen verloren aan ataxie.
Maar dat is iets heel anders dan een ziek veulen niet verzorgen en gewoon dood laten gaan.
HS had hoge koorts, ik stel me ook voor dat ie geen eetlust meer had. Dat moet je toch meteen bij het voeren opvallen?
Esmée, had je per PB al heel veel sterkte gewenst, hier vandaan nogmaals.
Knapt je jaarling wel al wat op?
covergirl schreef:Dat lijkt me wel een erg hoog getal.