Gave foto's van Fay'tje! Die foto's met Laura zijn leuk
Vulpes_96
Geplaatst: 10-08-12 10:24
Wauw Fay wordt echt een mooi paardje! Echt leuk om te zien hoe zon beestje opgroeit Ik vind haar ook wel steeds meer op Dawn lijken, die ogen
Hannemarie
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-12 14:09
Vader heeft even internet geregeld, voor de iPad, dus ik mag heel eventjes, Ben nu namelijk op vakantie.
Gisteren kreeg ik sms'je van broer van lisette dat dawn in de sloot lag. Ze staat nu ondertussen weer in het land hoor Tsja, de grasjes die het dichtst bij het water zitten zijn altijd groener hè ^^ maar ze is geslaagd voor zwemdiploma B, toen ze 2 was heeft ze A al gehaald ..
Bedankt voor alle leuke reacties! Aankomende week ga ik weer naar huis, Ben benieuwd hoe ze weer veranderd is
ben net weer thuis, werd begroet door 2 ontdeugende, schattige, kleine paardjes die me omver duwden omdat ze me vast heel aardig vonden! ze zijn veranderd, en niet zo'n beetje ook! morgen komen er foto's, heel veel foto's
haar favo kriebelplekje, dan gaat ze lama hoofden trekken
ze denkt ook nog steeds dat ze een dressuurpony is
ze is het er niet mee eens -- knappe mama
`
en nog 2 filmpjes
--
dancer_ ; ik houd haar zelf ja, en als het echt niet meer lukt qua tijd/school oid helpen m'n ouders mee. als ze echt weg zou moeten zou Laura de eerste zijn die haar zou kopen ja