Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marion71 schreef:TS, als jij/jullie tevreden zijn over de manier waarop de da gehandeld heeft, wie ben ik dan om dat te bestrijden. Hopelijk redt dit kleine ding het. Dat ze weer staat, hoe wiebelig ook, en toch weer wat knabbelt, is een goed teken. Ik blijf voor jullie hopen dat ze snel opknapt. Ze mag zich iig in haar hoefjes wrijven dat ze bij jullie terecht gekomen is!
Maydine schreef:Marion71 schreef:TS, als jij/jullie tevreden zijn over de manier waarop de da gehandeld heeft, wie ben ik dan om dat te bestrijden. Hopelijk redt dit kleine ding het. Dat ze weer staat, hoe wiebelig ook, en toch weer wat knabbelt, is een goed teken. Ik blijf voor jullie hopen dat ze snel opknapt. Ze mag zich iig in haar hoefjes wrijven dat ze bij jullie terecht gekomen is!
Tsjah, je denkt altijd, wat als we dit gedaan hadden, wat als de DA dat gedaan had.. Het blijft altijd lastig... Het gaat hier om een hele kleine merrie dus de opties waren heel beperkt.. Daarnaast kunnen we er niks meer aan veranderen...
Ik waardeer het hoor, dat je met ons meedenkt. We hopen inderdaad dat ze snel weer opknapt..
Maydine schreef:Kom net terug van stal, ben in mn pauze ff snel heen en weer gereden. Ze lag nog steeds languit in de stal, heb haar wat hooi en water aangeboden, ze knabbelde wat maar verder ook niet.. Even later kwam ze omhoog en ging even plassen, dit ging wel prima gelukkig dus dat werkt nog naar behoren.. Vanavond even een vitaminespuit halen en verder maar afwachten en vertroetelen.. Arm klein meisje..
My_Chimanga schreef:Tsjonge wat kunnen gelukkige en minder gelukkige tijden elkaar dan snel opvolgen zeg...
Heel naar om mee te moeten maken. Je knokt en je wilt alles doen voor zo'n beestje maar uiteindelijk zal het zichzelf er doorheen moeten slepen...
Ik hoop dat ze nog verder op zal knappen, wel fijn dat ze nog zelfstandig in de benen kan komen en goed kan plassen! Heel vervelend van het veulentje zo, maar vooral met de merrie heb je een band opgebouwd dus ik hoop dat zij het echt van moeder-natuur mag redden!
Ik denk dat we allemaal wel kunnen zeggen dat we enorm trots op je zijn, dat we hopen dat er nog meer van zulke goede harten rondlopen om de zorg van zulke beestjes op zich te nemen en dat we al heel blij zijn met het resultaat dat je tot nu toe geboekt hebt... 2 hebben een leuk nieuw huisje dankzij jouw zorgen, andere dieren zijn uit hun leiden verlost dankzij jouw zorgen, deze merrie heeft nog een 3e kans gekregen dankzij jouw goede zorgen, je kunt echt niet meer doen dan wat je tot nu toe gedaan hebt!
Super werk en ik hoop dat het nog beter af mag lopen...
Sterkte
Citaat:Ze ligt nu weer rustig in de stal te slapen, straks even een vitaminespuit halen en weer rustig afwachten.. arme meisje kruipt helemaal tegen je aan met haar hoofd/hals als je bij haar in de stal gaat liggen.. Heb vanmorgen en vanmiddag even bij haar gelegen, ze ligt dan gewoon echt te slapen op je schoot... Ik hoop echt dat ze snel opknapt en dan lekker kan genieten hier in het zonnetje in de wei, dat heeft ze wel verdiend...