Wat een mooi ventje en een speciale naam helemaal top Van harte gefeliciteerd met de laatste nakomeling van Chakotay we zullen zijn vader altijd herinneren als Ike voorbij komt op de foto's.
Tinkermuts
Geplaatst: 13-04-12 06:08
man man man wat is het een gaaf mannetje en zo speciaal om nog een nakomeling van chuckie te zien.
heerlijk geknuffeld met Ike (en ook nog ff met wat lammetjes hihi), het is wel een heerlijk eigewijs manneke, Shay krijgt er een opvoedkluif aan haha.
ik vind hem onwijs gaaf getekend en ben verliefd op zn ogen met aan de 1ne kant een witte wimper en aan de andere kant een zwarte. over die bakkebaard aan de 1ne kant hebben we het maar ff niet, volg x als ik kom knuffelen heb ik een schaar bij me whahaha
naam ben ik heel blij mee, mooie betekenis en Ike bekt ook lekker. (wat ik ook erg mooi vind is dat Ikenna ook wat lijkt op de naam van zn overleden zusje Inooka) verder heeft ie heerlijk stevige stampers eronder en is ie gewoon om op te vreten.
Shay is z',on lieve moeder en lief paard, ze was zo moe, keek soms wat boos maar liet ons toch aan haar zoon freubelen zonder ons wat te doen.
Een beetje late reactie van een stille meelezer , maar toch : Super gefeliciteerd met dit mooie kereltje Ik lees al dat Tinkermuts er ook helemaal weg van is, lijkt me bijzonder om het laatste veulen te mogen/kunnen zien van je overleden vent
Leon, ik zal proberen om vanmiddag een foto te maken van z'n bakkebaard
Droogfoto's moeten echt nog wachten. Moest vandaag toch echt weer gaan werken, ook al heb ik er geen zin in....ben nog steeds moe Maar gelukkig bijna weekend
Dit moet voor jullie beide maar vooral voor Saskia wel een heeeeeeeeeeel speciaal veulen blijven
Tinkermuts
Geplaatst: 13-04-12 17:08
Is idd een heel speciaaltje. Toen shay en chuck gingen daten vorig jaar wisten we eigenlijk wel een beetje dat chuck er misschien niet meer zou zijn als uk geboren werd. Het is heel bijzonder om dan z,on kleintje te zien waarin je heel van je lieveling die je al een half jaar moet missen terug ziet. Het veulen is voor mij ook qua tekening helemaal mijn ding. Het is wel weer een echt shay x chuck veulen, inmiddels hebben ze vier zonen die allemaal veel van zowel pa als ma hebben, gewoon een goede mix. snowdon, hij heeft aan een kant echt een hele rare lange pluk haar aan z'n wang hangen haha, heb nog nooit zoiets gezien.
JSFotografie
Geplaatst: 13-04-12 17:31
Super mooi en bijzonder veulentje! En ook supermooie naam!