Een kind krijgt een kind

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dustinlover

Re: Een kind krijgt een kind

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 12:55

Ik zie inderdaad ook niet echt verschil.. ben benieuwd naar de baby :)

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 12:58

Er is ook geen verschil in haar uier Dustinlover maar wel degelijk in haar gedrag en uiterlijk, ook haar buik vorm is veranderd, hangt (nog) meer in een punt naar beneden en ze had al zo'n hangbuikje van de wormbesmetting. :=

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:00

Het is maar goed dat ze bij jullie is gekomen hoor.. Ben benieuwd.. Vind het een mooi paardje :)

speedy_cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:01

Heb niet alles doorgelezen, maar wat is zij ontzettend opgeknapt zeg! :)

Angeline1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:02

Zo wat heb jij een goed werk gedaan als ik de foto's op pagina 1 zie. Hopen dat alles goed gaat en gelukkig is ze de gevarenzone voorbij. Ik ben benieuwd wat voor veulen eruit komt.

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:13

Spannend Esther! leuk om zo de veranderingen goed in de gaten te houden! Altijd spannend!
Ben heel erg benieuwd! Krijg al helemaal zin in het veulenseizoen zo! :j

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:42

ik ook, zit hier ook al naar de veulens te verlangen, maar het is wel heel spannend altijd hoor, als iris nou maar even een weekje of twee wacht, dan is het goed toch?

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:49

Ik kan ook haast niet meer wachten.. maar hier duurt het nog wel ff helaas..

De eerste zou eind April moeten komen maar ik twijfel eerlijk gezegd of ze drachtig is.. Zelfde geld voor haar zus die eind mei uitgerekend zou moeten zijn.. Maar goed, we zullen het wel zien.. Das het nadeel van merrie's drachtig kopen en niet gescanned hebben.. Maar van mij mogen ze komen hoor!! :D

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 13:56

Ik vind het juist alweer zo vroeg veulentijd maar dat komt natuurlijk omdat Iris zo vroeg is, normaal zou ik niet zo vroeg een veulen willen hebben.

Voor jou gaat het ook spannend worden Jolan, twee maiden merrie's, is wel wat anders dan Tamarra. Ben ook héél benieuwd naar wat er bij jou geboren wordt.

Tina, zou jammer zijn als ze beide niet drachtig zijn, verwacht je dan nog meer of alleen van deze twee ? weet het niet meer. :o

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:09

ja iris is wel erg vroeg, ik zou daar ook niet voor kiezen, ik vind eind april , begin mei het mooist eigenlijk.
maar gelukkig heb je een mooie binnenstal zodat ze nog lekker naar binnen kunnen ;)

Lisanfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:22

Ik vind het ook nog wat vroeg, maar in het geval van Iris niets aan te doen.
Hier ook begin mei, de ideale tijd! Geen nachtvorst meer *\o/*

Ze heeft wel mooi tietjes trouwens :P

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 14:26

Ben nu bezig om haar kraamstal in orde te maken, dan kan ze daar vannacht in en heb ik de cam pal op haar staan :D Dan kan ze stuivertje wisselen met Peaces, die staat nog steeds in de kraamstal van vorig jaar maar nu moet ze haar plekje opgeven.

Ben ook blij dat de vorst over is Lissanfellow, lijkt me echt niks zo'n klein ding met die temperaturen :brr:
Mooie stippeltietjes :')

Lisanfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:27

Ik denk echt dat ze een stippenkindje gaat krijgen!

Mariska80

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:29

Esther dan wordt het al spannend bij jouw :):)
Ben benieuwd wanneer het gaat komen en wat het is.

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:30

ik denk ook een stippleveulentje :j

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 14:41

Kan haast niet anders dan een stippelveulen zijn alhoewel ze zelf een vreemde stippel is geworden :=

Mariska, ik ben ook benieuwd maar vind het vooral spannend, ik hoop ze dat ze een makkelijke bevalling heeft, ik vind eigenlijk dat ze dat wel verdiend heeft.

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:45

Bassenqua schreef:
Ik vind het juist alweer zo vroeg veulentijd maar dat komt natuurlijk omdat Iris zo vroeg is, normaal zou ik niet zo vroeg een veulen willen hebben.

Voor jou gaat het ook spannend worden Jolan, twee maiden merrie's, is wel wat anders dan Tamarra. Ben ook héél benieuwd naar wat er bij jou geboren wordt.

Tina, zou jammer zijn als ze beide niet drachtig zijn, verwacht je dan nog meer of alleen van deze twee ? weet het niet meer. :o

Het belangrijkste veulentje voor het laatst! Het veulentje van Blue en Sueno begin Augustus verwacht! <3 Ben zooooo benieuwd hoe die combinatie gaat worden! :j
Laatst bijgewerkt door Maydine op 14-02-12 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:46

Even 12 paginas gelezen en wil nog even een _O_ voor je uitspreken. Knap werk hoor! Ik ga even mee volgen ben benieuwd wat voor iets leuks hier uit gaat komen. Ik duim voor je mee dat het een 'makkelijke' bevalling mag wezen, dat is wel het minste wat ze vanaf boven voor haar kunnen doen.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:52

Wat is ze opgeknapt en ik denk dat je je zelf eenklopeje op de schouder mag geven.
Ben benieuwd hoe de jongeling eruit gaat zien, hopelijk zit het allemaal mee en komt er mooi gezond veulentje.
Succes met aftellen........

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 15:13

Dank je wel ElineThera en Kally :o Gezellig dat jullie ook volgen.

Shoot hoe kan ik nou het Sueno en Blue kind vergeten Tina maar augustus....pppfff dan moet je echt nog even geduld hebben.

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 15:15

Haha ja klopt, dat duur nog vreselijk lang!! Daarom hoop ik stiekum toch dat de zilverappel bonte dames wel drachtig zijn en in April en Mei hun veulentje zullen brengen.. :)

Maar eerst is jou Iris aan de beurt! Ben erg benieuwd wat voor kleintje zij zal brengen en duim met je mee dat alles voorspoedig zal verlopen! :)

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 16:51

Zow, die is opgeknapt.. ben heel benieuwd naar het veulen!

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:47

Esther,hoe was het vandaag met lopen?

Uier mag nog wel hoop vullen,maar aan de klieren ervoor kan je ook al hoop voelen.
Wat doet ze als je er aan komt?

Hier is het tieten voelen voor een snoepje,ze vinden het niet allemaal even leuk,behalve de merries die al meer veulens gehad hebben,Kaylee waar het niet nodig bij is,is een drama,Keet vind het ook niet leuk,maar snoepjes doen wonderen...
daarom leer ik het de veulens nu ook vast,toch soort gewenning..

Ik leef met je mee,spannend he *\o/*
en je kan altijd bellen hoor :j

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 21:59

Vandaag was het lopen weer ok, alhoewel ik wel het idee heb dat ze achter korter is van pas. Haar buikvorm is wel erg veranderd, ze staat nu voor de eerste nacht in de kraamstal, die heb ik vanmiddag klaar gemaakt en haar buik hangt in het stro :oo Ze heeft een enorme puntbuik, draagt volledig naar beneden. Tietjes voelen is niet mogelijk, ze gilt er over en vind dat héél vervelend, ik doe zulke dingen altijd als ze staat te eten dan vind ze veel goed maar niet aan haar tietjes komen :n Wel vind ze het nu ok dat ik met mijn vingers voel hoe haar banden er voor staan, dat was ook even wennen maar daar verblikt of verbloost ze niet meer van, gelukkig.

Lisanfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:21

Ik geef haar ergens geen ongelijk, tietjes voelen met van die koude handen, pffff. Geef mijn portie ook maar aan fikkie! :+