Ja is wat als je geen zeggenschap hebt over wat ze over je plaatsen ja heb haar een paar keer zien poepen vandaag maar het is nogal taai Ze staat er erg hard op te persen hoop dat de olie zijn werk gaat doen.
Royal92
Geplaatst: 11-06-11 19:06
Wat een schatje dat Bloempje
_Tien_ allereerst ontzettend veel sterkte met het verlies van je merrie erg zonde ! Maar daarintegen heb je gelukkig nog wel een schatje van een veulen van je merrie lopen waar je nu van kan genieten. Ik ben echt ontzettend blij voor je dat je zulke lieve verzorgers hebt gevonden en een supermerrie die voor jou veulentje gaat zorgen, je merrie zal je nooit vergeten maar je hebt een hele goeie herrinering aan Diva en die herrinering is Bloem ! Geniet ervan meid ! Alles komt goed
MarvanTom
Geplaatst: 11-06-11 19:07
Dit verhaal laat weer zien dat het leven soms rare wendingen heeft... Prachtige oplossing ook.
@ _Tien_ : dikke knuf voor het verlies van Diva. En ook al staat Bloem niet naast de deur, je hebt goed gehandeld voor haar. Jorny als geweldige pleegmams, idd een heel melk-team en veel betrokken mensjes. Een dikke gouden rand om een zwarte regenwolk heen.
Jacky, ach, arm dingetje. Maar met de olie erdoor zal het vast snel beter worden
Poco4ever en MarvanTom, dank jullie wel. Bloem is inderdaad een prachtige herinnering aan Diva en met zoveel goeie zorg om zich heen wordt ze vast snel een mooie grote meid
Sjors
Geplaatst: 11-06-11 19:28
Sodera schreef:
Ah gos.. Wat is ze liefffffffff! Arnhem is vlak bij mij in de buurt, ik geloof dat ik Bloemetje ga ontvoeren !
Wat fijn dat het allemaal zo ongelooflijk goed met haar gaat zeg!
samen?
Vealosz
Geplaatst: 11-06-11 21:25
Ze heeft vanavond ook weer goed gedronken.. Ik ga nu zo weer.. Ze heeft toen ik er was vanavond ook gepoept. Vanavond komen er weer foto's!
_Tien_
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-11 21:27
Vealosz schreef:
Ze heeft toen ik er was vanavond ook gepoept.
En jaaaaaaa, foto's Geef je haar een zoentje van me?
Mooi dat ze gepoept heeft kwam het er ook goed af of stond ze veel te persen. Ze drinkt nu zo goed dat we denk ik wel opeen drie uurs schema kunnen gaan zitten. Heb een drinkemmer gekregen voor lammeren waar dan ook meer in kan voorals ze meer dan een liter gaat drinken. Die zal ik vandaag eens uitgaan proberen zodat ze eraan kan gaan wennen. Leuke foto's weer
zo terug van voeren en dat ging weer gesmeerd. Maakte haar ook niet uit emmer fles als er maar melk uit komt. Ook heeft ze meteen gepoept (doet ze altijd even tussendoor een flesje even poepen en weer een flesje) en dat ging al stukken beter. moest nog wel drukken maar het viel er snel uit
Leuke foto's weer van de hele familie daar Bloem en Tien hebben veel geluk met jullie!
En blijven foto's spammen, we worden er allemaal zo vrolijk van
DePoe
Geplaatst: 12-06-11 10:54
Misschien is het aardig om te melden dat ik gistermiddag bij elkaar toch ook al gauw een liter 7-up heb gedronken (Waar bakkeljauw al niet goed voor is... En euh, nee, daar zijn geen foto's van )
Wat een melk sponsje is Bloem toch . Zo vaak zoveel drinken is wel heel knap . Ik heb het geprobeerd Bloem, maar ik doe het je niet na!
Hahaha! Vanochtend heeft ze weer netjes gedronken. Na 1 flesje plofte ze neer, en ben ik bij haar gaan liggen met een nieuw flesje. Ik mocht der lekker kroelen en kreeg heletijd kusjes haha! Ze gaf zelf aan wanneer ze weer wat wou drinken.. Dus na een wkartiertje in de wei gelegen te hebben, heeft ze allebei de flesjes netjes opgedronken, en ben ik weer gegaan. Foto's volgen!