Wat een heerlijk manneke zeg, weet je zeker dat hij niet moet gaan hoogspringen, met die vrolijke weidefoto's? Ik heb al eerder gereageerd, maar ik vind de buitenfoto's ook erg geslaagd. Kan eigenlijk ook niet anders met Sjoerd achter de camera Knappe ventje Ik ben eigenlijk nog steeds erg benieuwd naar beweegfoto's, laat hij zich al mooi zien?
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-11 13:38
dank jullie wel
sinds vandaag laat hij een paar draf passen zien galoperen doet hij al heel goed en staat al stevig op z n beentjes nu
sinds vandaag laat hij een paar draf passen zien galoperen doet hij al heel goed en staat al stevig op z n beentjes nu
Oeh k ben benieuwd heb je al foto's van de draf? Zal vast wel erg gaaf zijn!
Chocomelll
Geplaatst: 26-04-11 14:08
Gefeliciteerd! Ik wil er ook een hihi
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-11 14:10
nee heb ik nog niet celine heb niet altijd de camera bij me haha maar zal vd week is proberen foto s ervan te maken althans.. met nog geen 5 uur oud deed ie het al 2 pasjes
Gaaf ja! Die had ik al gezien idd, maar nu is ie vast nog een stoerder!
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-11 14:15
zeker weten vind het echt een aparte, zoals hij opspringt als hij opstaat, halstertje kan je zo omdoen, meelopen doet hij al, altijd z n kop erop, hinniken, keihard crossen voor zijn moeder uit in de wei echt een showbinkie is het haha
Gaaf zeg! Daar ga je echt een leuk paard aan krijgen volgensmij Wij hadden een paar jaar geleden een veulen op stal die rende zo bij mams weg onder het draadje door en weg wassie mams maar roepen maar maakte allemaal niets uit!