Nou, vooruit dan maar.... ik gok op Myrthe d'r verjaardag: (Paas)zondag 24 april en het wordt een vosbont merrietje
gesina
Geplaatst: 21-04-11 22:09
Het wordt zondag vast en zeker. Je paasontbijt gaat een lunch worden want je hangt de hele ochtend over de staldeur met een verliefde blik in je ogen te staren naar dat kleine wondertje wat daar naast mama ligt in het stro. Roodbont hengstje
Foss
Geplaatst: 22-04-11 06:52
Zo dat duurd lang, heb zelf een merrie die momenteel 350 dagen drachtig is een mini dus dat is wel lang voor zo'n kleintje.
ellepel
Geplaatst: 22-04-11 07:06
goedemorgen!
ik was net even aan het kijken,maar ik ben wel benieuwd wat er uit gaat komen. ik gok op een zwart merrieveulen ( ben ook de enige volgens mij)
en ik mag vast nog wel een datum verzinnen? ik gok op woensdag de 27e.
dat het een knap kind gaat worden is in elk geval wel al zeker
irishcobje
Geplaatst: 22-04-11 11:14
zoals ik had begrepen was dit maar 1 malig een veulentje fokken toch? dus ik denk dat sayla denkt ik zal er maar lekker lang van gaan genieten nu het nog kan.
Pffff je zou bijna gaan twijfelen of ze drachtig is. Zou het dan een paas veulie worden? Hij of zij is iig mooi geschilderd want mams heeft zo der best gedaan (en de tijd er voor genomen )
nog niks? ook geen hints van mams uit dat het niet lang meer duurt?
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-11 18:55
Nope ook geen hints anders had ik dat ook wel gemeld hier Der uier blijft gewoon schommelen rond half vol, verder nog steeds geen hars of melk of zo... Der kling leek wel iets meer opgezwollen, maar da's ondertussen ook alweer meer dan een week of zo en is nog niet donkerder...
*we wachten en wachten en wachten en wachten en wachten en wachten en wachten en wachten en wachten ...*
dan hebben we aan die ooievaarts van nu de tijd ook niets meer zeg heb nu de paashaas naar je toe gestuurd hij wist wel de weg naar je hij beloofde binnen 1of 2 dagen er te zijn
Ik zie geen Paas veulen komen hoor,ik houd het op een Koninginnedag veulen. Ik zie wel een super mooi veulen straks naast je merrie staan,je wachten zal beloond worden!
Ik ga vanavond een weekendje weg dus kan even niet op bokt kijken, hopelijk is het er eindelijk maandag avond als ik terug ben! Al ziet het er niet helemaal uit alsof dat gaat gebeuren...
ik denk een bruinbont hengstje al heb ik er geen verstand van maar soms heb ik ergens zo'n 'gevoel' bij, en het is al een paar keer precies goed 'gevoelt'!
Chubby
Geplaatst: 23-04-11 21:04
Jeetje zeg, deze dame laat je wel héél erg lang wachten..
Heb niet het hele topic gelezen, maar bij mensen wekken ze op bepaald moment de bevalling op o.a. ivm de kwaliteit van de placenta. Is dat bij paarden niet aan de orde?
nog steeds geen veulen? Arme Grid. Vannacht dan maar?
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-11 22:48
Toch maar weer een keer uierfoto's laten zien Nog steeds niet vol maar ze waren duidelijk weer steviger en meer gevuld aan de achterkant en vraag me af of ze dus wel Ooit helemaal vol worden ?! Nu wel nog de spenen vol en harsjes/ melk
18 april & 23 april
18 april & 23 april
Laatst bijgewerkt door grid op 23-04-11 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt