Thanks iedereen! Nu nog even bij mn ouders want tja, die moeten natuurlijk ook de BabyNai foto's zien he....
Ik had ergens gehoopt op een bonte merrie MAAR Dazzle is niet minder gewenst hoor! Had 2 namen voor een merrie en 2 voor een hengst enbij het zien van zijn koppie wist ik gewoon dat het een echte Dazzle is!
Hij is GROOT! Als hij onder Nai door wil lopen MOET ze haar buik echt intrekken en dus ben ik best benieuwd hoe groot hij nu echt is, strak maar even opmeten want dat is wel leuk om bij te gaan houden!
In een keer goed leon, ze staan lekker buiten en dazzle heeft in 2 min al kennis gemaakt met de draad... Nu even de stal schoonmaken en n pluk hooi in de paddock gooien.
Thanks allemaal! Genieten doe ik zeker hoor, ben niet van stal weg te jagen!
@jibbel: Jup ik houdt hem zeker 3 jaar aan! Hij is zo ontzettend mooi en zijn karakter is nu al helemaal super!
Hij is helemaal perfect, is niet te donker (en dat had ik toch wel een beetje verwacht aangezien mams behoorlijk 'rood' is). Hij zal nog wel iets donkerder worden als hij zijn veulenhaar kwijt gaat raken maar echt veel veranderen kwa kleur zal hij niet echt gaan doen gok ik.
Vandaag hebben ze bijna de hele dag buiten gestaan en voor het eerst met zijn halster om, had die binnen 2 seconden omgedaan. Chennai is ook al van hem af geweest voor n paar minuten en ook dat ging best goed!
Zal zo nog even n foto van vandaag posten en dan duik ik wer mn bed in, nog wat bijslapen.... Morgen weer wat kraamvisite voor Dazzle